IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

MP - Pakatan Rakyat Macam Sial.

>> Wednesday, December 16, 2009

Ini kata Nazri Aziz;

“Saya berada di sini tiap-tiap hari, macam mana nak kata saya tak buat kerja? Mungkin selepas ini beri saya pistol, akan saya letakkan di kepala Ahli-ahli Parlimen (BN) dan tembak jika tidak hadir, baru nampak saya buat kerja.”

Ini kata Speaker Pandikar Amin Mulia;

"Berdasarkan konvensyen bagi sebuah negara berparlimen, sekiranya bajet itu tidak diluluskan malam itu, kerajaan BN terpaksa dibubarkan dan satu pilihan raya baru terpaksa diadakan."

Apa pula kata Anwar Ibrahim, Haji Hadi dan Lim Kit Siang...?

*********************

Jangan kata Nazri Aziz jer yang minta pistol nak tembak kepala MP-BN yang tak hadir di Parlimen.

Aku pun kalau boleh nak jugak pistol dan lagi bagus bom C4, supaya senang aku kumpulkan MP-PR yang ponteng Parlimen pada hari tu dalam satu lubang, letupkan biar hancur macam Altantuya. Lebih baik diorang tu semua mampus lagi bagus daripada hidup menyusahkan orang.

Tak ada rasa tanggung jawap lansung, dah la segala gaji dan elaun sebagai MP diorang sebat, dapat pencen lagi... apa diorang peduli dengan rakyat marhaen seperti kami ni. Kalau masa berkempen meraih undi cakap tak jatuh, siap berjanji manis macam lagu Aisyah mendayu-dayu.

Wooiii... MP-MP haramjadah semua... aku desak korang letak jawatan jelah..., pergi mampus la dengan title Yang berhormat korang tu, lebih baik korang jadi tukang cuci tandas atau longkang lagi bagus.

Haramjadah punya Ahli Parlimen, lepas ni tak payah cakap la nak ambil alih kerajaan ke apa ke benda lagi..., korang memang spesis ahli politik cibai babi punya... mentekedarah buta duit rakyat bagi makan anak bini korang.

Tak payah bagi alasan tunjuk sebab tidak hadir Parlimen. Kerana sebagai MP korang mesti dah tahu perkara ini teramat penting untuk Rakyat dan Negara, dan semestinya ada jadual dan perancangan kerja. Tak akan perkara sepenting ini pun korang boleh abaikan... tak ke bodoh namanya.

Amanah yang diberikan oleh Rakyat, telah di abaikan oleh MP-PAKATAN RAKYAT pukimak haramjadah...

Isa: Puashati aku dapat maki semua bangsat2 MP yang ponteng Parlimen. Yang menghancurkan harapan aku untuk melihat UBN hancur.

(Aku menulis dalam emosi marah dan kecewa yang teramat sangat dengan prestasi Pakatan Rakyat) Berikan aku C4 supaya senang aku letupkan semua Anak Haram Jadah tu.

3 IkutSukaLu...::

anti korupsi,  Wednesday, December 16, 2009 3:33:00 PM  

memang bangsat MP2 'itu'!!
maki lebih lagi kpd MP PR ni..
biar dorang ingat sikit rakyat pilih depa sbb nak kuburkan be end bukan sebab nak dia ponteng suka atii11

p/s: dikecualikan kpd yg benar2 'uzur' ngeee

Anonymous,  Thursday, December 17, 2009 2:47:00 PM  

boleh jadi MP PR dah tahu MP BN ramai tak hadir.Jika mereka hadir dan mengundi sudah tentu mereka terpaksa mengundi membantah bajet tersebut.Dengan demikian bajet tersebut tidak akan diluluskan.Berdasarkan kata2 Speaker jika bajet tidak lulus maka kerajaan BN akan jatuh.Satu PRU mesti diadakan.MP PR dah terhidu kesan dan akibatnya.Jika berlaku PRU mereka terpaksa letak jawatan.bertanding semula belum tentu menang,itupun jika terpilih semula.Yang pasti MP elaun yg baru dinikmati setahun lebih akan lupus .Gelaran YB pun mungkin akan hilang.Itu yg buat mereka tidak hadir.Apapun PRU 13 ni aku harap muka2 tu tidak dipilih lagi.

hots Sunday, January 24, 2010 2:51:00 AM  

http://www.janaduit2u.com/?ref=92


MODAL HANYA RM20.
cari 5 downline dan biarkan...
hujung tahun,, lihat!
berbaloi dan menakjubkan!

HANYA 5 ORG SAJA,, UNTUK BERADA DI ZON SELESA (DAPAT MODAL)

Terdapat sejuta ahli dalam yahoo group… hanya 5 orang daripada mereka sahaja anda perlukan..


http://www.janaduit2u.com/?ref=92


RM20 menghasilkan RM39370
1 downline dibayar RM4

http://www.janaduit2u.com/?ref=92

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP