IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PMC1841

>> Friday, August 14, 2015


Selayaknya nombor plate ini digunakan oleh kereta rasmi Perdana Menteri. Tiada yang selayaknya melainkan si haramjadah Najib Razak penipu, bacul dan dayus. Kalau dia rasa dia betul mengapa harus pecat TPM, pecat Gani Petai tukar ketua operasi SPRM (la ni KSU kata tak jadi tukar pulak) dan pelbagai.... tak ke cibai namanya tu....

1MDB... (1 Malaysia Di Bodohkan)
Ini lagi satu program membodohkan rakyat oleh Perdana Menteri Cibai haramjadah nih...., lu orang percaya ke adanya seorang Dermawan yang sanggup menderma RM2.6 Billion (USD700 juta) direct masuk akaun peribadi Perdana Menteri haramjadah tu...???

Hanya 3 juta lembu2 umno sahaja yang mempercayainya.... hahaha...!!!!

Semalam Anjing haramjadah nih kata Malaysia Antara Negara Terbersih Rasuah.... Anjing penjilat tegar nih memang kaki jilat sejak dulu, kini dan selamanya.... dok pertahankan si cibai tu.... mungkin Anjing nih tak pernah tengok berita omputih kot....



Itulah masalahnya apabila pengundi memilih si bodoh bangang jadi wakil rakyat.... si cibai Najib tu suka aarrrr... pasal tu di lantiknya jadi menteri untuk mengampu dia... bukannya untuk buat kerja untuk rakyat... hahahah....

Kecelakaan Najib nih memang dah tak boleh dipertikaikan lagi..., spesies makhluk takda maruah kulit muka bertampal dengan kulit babi 14 inci pasal tu muka dia tebal.... atas asas apa dia boleh bagi kenyataan kononnya ada 3 juta ekoq lembu umno sokong dia selama ni.... bak kata Ahli Wanita UMNO Bahagian Langkawi, Anina Saaduddin. Antara petikannya...
“Atas dasar apa Najib nak kata tiga juta ahli sokong beliau sedangkan pemilihan Umno yang akan datang, ditunda ke 2018.
“Kalau beliau tunda, maknanya beliau tidak yakin sokongan dalam pemilihan akan datang,” katanya seperti dilapor sebuah laman portal.
Menurut Anina lagi, bukan hanya dia sahaja yang memperkatakan mengenai krisis dalaman UMNO, sebaliknya beribu-ribu lagi ahli UMNO yang bercakap perkara itu.
Sebelum ini, Najib berkata penangguhan selama 18 bulan itu dibuat bagi mengukuhkan parti, manakala Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor mengakui ia ditangguh kerana krisis semasa.
Secara berseloroh, Anina berkata `sekiranya ditanya 10 ahli UMNO sama ada percaya dan yakin akan kepimpinan Najib, berkemungkinan 12 orang kata tidak yakin’.

Tu dia aaaiiihhhh.... itu Ahli Wanita umno sendiri yang kata..., (bukan gua yang kata..), si cibai Najib nih memang teruk beb.... tiada yang teruk melainkan teruk hancur lebur negara di lunyaikannya... hahaha...!!!!

Hakikatnya di sini.... hahahaha....!!!!
Rupa-rupanya lu orang selama ini berPM kan seekoq makhluk yang jenis Syok Sendiri.... hahahaha...!!!!

Gua tabik spring kat pompuam umno Langkawi tu kerana berani sound Najib... cumanya dia dah tersalah terjun ke dalam parti tong taik tuuuuu..... hahahaha....

Sejak si Najib cibai tu jadi PM... gua tak nampak langsung kebaikkan yang di bawa kepada negara dan rakyat.... dari hutang negara selepas Pak Lah letak jawatan sebanyak RM200 billions la ni sebab terlajak pandai dalam bidang pentadbiran si Najib berjaya memaju kejayaan negara dengan menambah hutang menjadi RM750 billions... suatu yang membanggakan.... hahahaha...

Walau apa yang terjadi.... Najib tak perlu letak jawatan sekarang ni.... tunggu PRU-14 harap seluruh rakyat Malaysia dengan kerjasama lembu 3 juta ekoq sama2 humban Najib keluar dari Putrajaya lepas tu selongkar Najib laki bini sampai bogel... harap janganlah dia mampus sehingga tempoh tersebut.... contoh seperti yang terjadi di Filiphina suatu masa dahulu.... rambut bini Presidennya sama dengan rambut mak lampir FLOM...
Gua sebenarnya tak suka gak nak tepek muka celaka nih dalam blog gua nih.... tapi untuk tatapan lu orang punya pasal gua rela berkorban...., ini muka banyak suweeeyyyyy... woooo.... cina cakap 444 hari tempias dia punya suweeeyyyyy... muakakaka...

Gua doakan lu jatuh dan digulingkan oleh ahli parti lu sendiri wahai Najib Razak dan tanggung dosa2 lu kepada rakyat Malaysia.... Adiossss....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP