IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Wooiii... Lembu...

>> Friday, May 01, 2015


Gua dah cakap... gua dah letak notis di ruang komen. Jika nak komen status dalam blog ni, jadilah makhluk yang ada teloq dan jangan.... jangan,,, jangan sesekali jadi "Anonymous".

Orang tak tau lu punya gender beb... adakah lu jantan ka... betina ka... pondan tua kaaa... SB kaaa.... Lembu kaaa... Keldai kaaa... hatta Ahmad Maslan kaaaa.... orang tak tau beb... lepas tu letak komen maki2 gua.

Gua cuma maki pemimpin2 bodoh beb... sebab diorang sakau duit rakyat setiap bulan tapi kerja macam cibai..., lu orang yang jadi penyembah berhala hidup tu pulak nak maki maki gua... maki jelah ada gua hairan.... pi mampus la sama lu orang punya makian.

Lu orang macai2 umno kaaa... walaun2 Pas kaaa... macai Pkr kaaa.... macai Dap kaaaa..... nak gelar gua lembu kaaa... apa kaaa... ada gua kesah... gua tadak hal beb...., tapi bila lu komen guna "Anon atau bukan melalui akaun email dan komen dalam ruangan komen blogger.com" sudah kompom lu orang punya komen masuk "SPAM" dan tak publish.... lepas tu lu orang cakap pulak gua penakut bagai untuk publish lu orang punya komen....tiunaseng....!!!!

Adusssss....!!!!
Apasal lu orang bingai sangat, arahan mudah dah tertulis pun masih bangang lagi.
Adussss..... !!!!
Kenapa Allah jadikan lu orang manusia, bukankah bagus kalau Allah jadikan lu orang haiwan (dialog P. Ramlee)... sebab lu orang ada otak tapi takda Akal... failed wa cakap luuuuu.....

Kadang2 lu orang ni lebih Ahmad Maslan daripada Bodohnya Lembu.... hahahha... ada faham tak... muakakakakaaaaa.....!!!!

Ahmad Maslan bertingkek.... tingkek....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP