IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sokong Zahid Komedi 999%....

>> Tuesday, November 25, 2014


"Jawatan dalam parti bukan milik selamanya mana-mana keturunan, sebaliknya peluang harus diberikan kepada golongan muda mengambil alih tanggungjawab tersebut, kata Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hari ini"


Sambungannya boleh baca di sini yeaaa....

Perghhhhh..... part ni gua sokong Zahid Komedian, dalam banyak2 lawak dia yang ini lawak yang ada mesej dan gua harap ianya bukan ditujukan kepada umno sahaja malahan kepada semua parti politik yang ada di Malaysia.

Tak kiralah apa persepsi lu orang dengan kenyataannya, dan apakah maksud yang dia cuba sampaikan. Adakah menyindir keturunan Tun Razak, keturunan Onn dan keturunan Mahadead serta kaum kerabat diorang. Apa yang gua tau gua dah sebutkan lama dulu supaya hentikan legasi ketiga-tiga keturunan itu dalam barisan kabinet jemaah menteri Malaysia. Ini Malaysia bukannya di cop dengan nama keturunan mangkuk2 hayun tu...

Harap rakyat Malaysia buka mata besar2 sikit dan cukup2 lah mengkayakan 3 keturunan penjahanam Malaysia selama ini. Banyak lagi melayu2 lain yang lebih cerdik daripada keturunan itu yang membesar dengan jerih peluh duit cukai rakyat Malaysia.

Begitu juga sebaliknya di sebelah Pakatan Rakyat, hentikan politik legasi.... contoh seperti PKR yang pada gua adalah sebuah parti anak beranak.... hahahaha.... sebab tu gua tak sokong PKR, apatah lagi dengan isu krisis MB Selangor yang memualkan. Dalam PAS pun sama.... politik anak beranak + menantu hantu... muakakakaaaa....

Walau apa pun..., harapan gua yang tinggi mengunung adalah nak lihat seperti ini...;

Baru ada akai beb.... masa tu kenyataan lawak Zahid Komedian pada hari ini dah tak relevan lagi...., pi mampuih sama diorang dan secara automatik itu 3 keturunan akan keluar dari Malaysia... sama seperti kenyataan Zahid Komedian sebelum ini.... dia kata aba beb.... hahahaha....

muakakakakaaaaa....
dengan dia sekali keluar daripada Malaysia dan balik negara asalnya Indonesia.

So.... jom kita pakat2 pesan berpesanan supaya jangan  beri undi kepada mana2 calon PRU-14 akan datang yang ada keturunan mereka dalam mana2 parti politik yang bertanding.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP