IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mohon Haramkan Pertubuhan Ini...

>> Monday, November 03, 2014

 Islam jenis apa ini....???

ALLAH SWT perintahkan semua wanita tutup aurat tetapi ahli Sister in Islam ni tak buat.., dah tu pulak bagi pelbagai alasan menolak hukum Allah yang sudah jelas perintahnya dalam Al-Quran. Adakah semua ahli Sister in Islam ini beriman seperti yang terkandung dalam Rukun Iman...???

No... No... No... ternyata dan jelas sama sekali betina2 ini bukanlah dalam golongan orang2 yang beriman, kerana diorang dah menolak hukum Al-Quran 100%, dalam Al-Quran (Surah an-Nur Ayat 31) jelas perintahnya lagi mau langgar.... berani mati punya betina nih.... hahahaha....
 
Seperti gua katakan puak2 betina Sister in Islam ini semuanya jenis muka berani mati punyeaarrrr.... muka tak tau malu dan spesies haramjadah yang pergunakan nama ISLAM sekaligus memalukan AGAMA ISLAM kepada bangsa dan penganut agama lain. Diorang mengunakan nama ISLAM pada organisasi diorang tapi tak laksanakan tuntutan syariat ISLAM.... menjijikkan betul....

Di manakah Majlis Fatwa Kebangsaan (MFK), di manakah para Ulama dan Mufti-Mufti 1Malaysia, siapakah yang BODOH nak mampus beri kelulusan kepada pertubuhan yang MENGHINA DAN PERLEKEHKAN ISLAM secara halus dan mendatangkan FITNAH ini. Come on laaaa.... banyak sangat jabatan agama tapi tak bersatu, sepatutnya diorang nih bagilah kenyataan menyokong tindakan JAKIM seperti mana ramai yang bersuara dan gila mikropon dalam isu Anjing.

Ini bukanlah perkara baru yang para Agamawan Negara masih rabun mahupun buta bersikap seperti syaitan2 yang bisu. Pertubuhan ini dah lama tetapi puak2 Agamawan ini semuanya DAYUS untuk membantah serta melarang Pertubuhan Betina2 Kufur ini meneruskan kegiatan mereka.

Betina2 Sister in Islam nih tau tak makna KUFUR...???
Kufur secara bahasa bererti menutupi. Sedangkan menurut syara’, kufur adalah tidak beriman kepada Allah dan Rasul-Nya, baik dengan mendustakannya atau tidak mendustakannya.

Kenapa para Agamawan tak berani mengharamkan Pertubuhan yang Menghina Islam ini, sebabnya betina2 ini ada kaitan dan rapat dengan pemimpin2 politik umno..., Para Ulama dan Mufti Kerajaan pula adalah pencacai makan gaji dengan Keraaaaa....jaan Barisan Nasional. Maknanya tak boleh lawan atau gigit tangan yang suap makanan kat diorang.... nanti tak masyukkkkkkk..... dapur tak berasap sebab yang bagi rezeki pada diorang selama ini adalah umno/barisan nasional.... hahahaha....

Menteri Agama.... cisssss.... malaun tu lu orang campak Sungai Klang jelah bagi makan biawak sebab satu spesies sama Ulama dan Mufti umno laknatullah..... hahahaha....!!!!

Lu orang semua dah tau kaaannnn.... kenapa Agama Islam bercelaru dan mengelirukan di Malaysia, sebab utamanya adalah kerana adanya umno laknatullah dan para ulama dan mufti yang tak takut kepada Allah tapi teramat takut pada Ketuanan diorang hahahaha.... ini semua salah umno/barisan nasional sejak dulu kini dan mungkin selamanya....


Oooopppssss..... Najib Razak.... lu jangan marah aarrrr... gua mau mintak sama lu kasi haramkan itu Sister in Islam kalau lu betul2  mengaku Malaysia sebuah negara Islam mengikut Perlembagaan Negara.... ada berani.... walllaaaweeeiiiii.... lu mana ada telur beb... lu punya bini pun tak takut sama lu... apa barang....!!!! Dengan anak Mahadead (Marina) pun takut keeee.....???? Kasi haram laaaa....!!!!

Kepada mereka2 yang menyokong umno/barisan nasional selama ini...., inilah natijahnya dan lu orang pun ada saham di Akhirat nanti. Lu orang sendiri secara tidak lansung telah menyokong kemungkaran maka bersubahatlah lu orang sehingga liang lahat.... sendiri mau ingat....!!!!

Anwar Brahim ni pun nak beli saham Akhirat jugak ke....???
Gua harap MAIS tak berkompromi dengan pertubuhan betina2 kufur nih.... suruh diorang buang perkataan "Islam" pada nama pertubuhan diorang tu.... sebab diorang sendiri bukan Islam kerana Kufur.


Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP