IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Katak Tidak Termaktub Pada "Akta Hasutan".

>> Thursday, November 27, 2014


Perkasa.... eerrr.... apa natang Perkasa nih.... hahahaha...., sebut perkasa ingat katak... sebut katak ingat brahim ali... ingat brahim katak ingat perkosa.... hahaha....

yeaaahhhhh.... sebuah NGO yang mengamalkan sikap dan penghasut tegar perkauman dan agama yang mempunyai lesen kebal daripada kerajaan bn... jikalau individu atau NGO lain buat perangai macam natang perkasa ni buat sudah tentu2 awal lagi kena angkut ke dalam... itulah keistimewaan perkasa aka perkosa yang memperkosa undang2 dan akta di malaysia ikut suka diorang.... macam sial...!!!!

Terbaru pertubuhan haramjadah ini telah menggesa kerajaan memantau laman-laman sosial termasuk Facebook dan mengambil tindakan tegas terhadap mereka yang menghina Agama Islam, institusi beraja dan Al-Quran.

Untuk tujuan baik gua sokong, menjaga kedaulatan dan kesucian Islam 999% gua sokong, tetapi yang satu lagi tu.... bagi gua buang masa dan membodek jelah.... dalam abad ke 21 nih.. golongan tu boleh cari makan sendiri, hidup dan sara diri sendiri tak payahlah membebankan rakyat yang sudah semakin terbeban. maksud gua jangan membazir duit cukai rakyat.... gua rasa eloklah duit tu kerajaaaan bn buat bayar hutang negara yang dah mencecah RM700 billions...

Seperkara lagi nak pesan jugaklah kepada Presiden Bawah Tempurung, sebelum lu nak melalak pertahankan Islam sebagainya eloklah lu Islamkan dulu ahli2 lu yang kebanyakkannya tak berapa nak Islam sangat tu...., yang lelaki dengan bangles dan rantai lehernya dah macam samseng kampung dusun dan yang pompuannya pulak serupa puteri umno jer gelagatnya, rambut warna2 pelangi... muakakakaaa.... kalau mandi hadas pun tak sah macamana nak Solat.... kalau tak Solat macamana nak mengaku Islam... pastu melalak nak pertahankan Islam... venggong binti veval la lu orang nih.... hahaha... 

Islam la sangat.... sampai hukum hakam pun tak ikut Islam, camna nak pertahankan Islam.... lu orang puak2 Perkasa nih adalah penyumbang kepada masalah kekeliruan Islam kepada melayu2 hutan yang sedia ada sekarang ini, pasal tu ramai melayu2 hutan yang mengaku sebagai Islam tapi perangai dan budaya hidup macam mamat dan minah negara barat dan korea... hahaha... pembawakan cilakessss...

Walau apapun... gua rasa kerajaan sepatutnya mengharamkan pertubuhan Perkasa ini kerana banyak mencetuskan permasalahan dengan isu-isu perkauman dan agama serta banyak lagi, sebagaimana pengharaman pertubuhan SIS (Sister In Islam) sebelum ini.

Tolong ucapkan Innalillah.... kepada Katak bawah Tempurung kerana katak ini sudah tidak relevan lagi dalam suasana politik Malaysia.... kasi bikin huru hara dan menyemakkan pemikiran rakyat lagi ada.... hahahaha....

Kenakan "Akta Hasutan" kepada Perkasa juga... jangan berat sebelah wahai Najib Razak.... hahaha... (Najib dok membebel sehari dua nih pasal Akta Hasutan.. dan faham2 jelah siapa muka2 yang bakal ke dalam menjelang PRU14 nanti... hahaha... game puak2 lahanat nih rakyat dah boleh baca beb... inilah bebelan si PM Keparat wal Munafikun... wa cakap luuu....)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP