IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Hina Raja Orang Melayu.

>> Monday, September 29, 2014

Tajuk asal "Jangan Hina Raja Kita", gua cilok daripada Tok Wan dalam FB Group No Umno. Sebelum2 ini pun dah lama dulu gua selalu tekankan bahawa Raja2 dan Sultan2 yang ada sekarang ini adalah hasil daripada lantikan Penjajah British, bukannya Raja2 dan Sultan2 berketurunan Original and Spicy. Jo, layan dulu apa cerita Tok Wan.... kena baca Bismillah dulu... pasal benda bahaya under Akta Hasutan nih.... muakakakakaaaa....

Bismillahirrahmanirrahim.

Salam kepada umat Islam sekelian,
1. Apabila Sultan Selangor mangkat, iaitu Sultan Muhammad daripada keturunan kesultanan Melaka yang asal dan sebenar, British telah melantik Sultan Abdul Samad yang bukan daripada keuturunan Sultan Selangor yang asal dan sebenar sebagai Sultan Selangor yang baru.

2. Raja Mahadi bangkit memberontak terhadap penjajahan British di Selangor.

3. Baginda Sultan Abdul Samad menyokong penjajahan British dan turut menentang Raja Mahadi.

4. Kaum Cina di bawah Kapitan Cina Yap Ah Loy menyokong British dan
berperang dengan Raja Mahadi dan para pemberontak Melayu. Cina kafir memerangi Islam. Tak apa kerana Cina kafir mempertahankan Raja Melayu.

5. Sultan Pahang dan Sultan Kedah masing-masing menghantar pasukan-pasukan perang Melayu untuk menyokong British dan memerangi para pemberontak Melayu di Selangor. Melayu melawan Melayu. Islam lawan Islam. Di sisi Allah swt, maka kafirlah puak Melayu Pahang dan Kedah ini. Kafir pun tak apa kerana Melayu Pahang dan Melayu Kedah menyokong Sultan Selangor. Sanggup masuk Neraka Tanpa Hisab asalkan mempertahankan Daulat Raja kita. Inilah taat setia yang tidak berbelah bagi yang dikehendaki dan diagung-agungkan oleh kerajaan kita.

6. Setelah 40 tahun berperang Raja Mahadi ditangkap dan di bunoh di Singapura. Eloklah Baginda Raja Mahadi dibunoh kerana menentang Raja. Baginda Raja Mahadi mati sebagai syuhada yang dikasihi Allah. Penderhaka kepada Raja masuk Syurga tanpa hisab. Allahu Akbar!

7. British telah membawa masuk kaum-kaum kafir Cina dan India ke Tanah Melayu dan jadilah Selangor sebagai negeri milik puak kafir Cina sehingga sekarang. Tokong Cina, kuil Hindu dan Gereja Kristian tersergam di mana-mana saja di Selangor dan di Malaysia. Tak apalah kerana puak kafir yang kaya-kaya ini majoritinya sokong Raja-Raja kita.

8. Melayu semakin senget di Selangor dan di Malaysia. Senget pun tak apa, kita masih ada Raja-Raja Melayu kita, iaitu Raja-Raja Melayu dpd keturunan yang dilantik oleh British dulu itu.

9. Melayu pupus pun tak apa asal kita ada Raja-Raja kita. Hina Islam pun tak apa asalkan jangan hina Raja-Raja kita.

10. Raja kita telah melantikkan Melayu Singapura sebagai MB Selangor yang baru. Bagus ini. Maklumlah Melayu Singapura pandai sedangkan Melayu Selangor bingai semuanya. Tak lama lagi akan penuhlah di dalam gereja DUMC dengan Melayu Selangor. Jangan bimbang mereka tetap akan kekal menyembah Allah di dalam gereja itu.

Daulat Tuanku!


Ok.... dah bacakan...???
Nak tau cerita Raja2 dan Sultan2 "Original" dan lantikan Penjajah British maka lu orang semua kenalah rajin2 baca buku sejarah, banyak di perpustakaan awam. Yang itu fakta dan sejarah tidak pernah menipu.

Yang menipu selalunya umno.... dioranglah yang banyak menipu fakta2 sejarah Tanah Melayu aka Malaya aka Malaysia. Kalau tak menipu bukan umno namanya. Sebab tu yang dok melalak terpekik terlolong pasal Istana nih hanyalah puak2 lembu umno jer.... sebab diorang taksub Sultan/Raja2... hahaha...

Dan sebab itu jugalah mengapa Pihak Istana dan umno laknatullah kamceng gileerrrr.... sebab diorang satu Bapak lain2 Mak jer dengan British lakhanat tuuuu...., perhatikan saja penghinaan pemimpin2 dan ahli... opppsss... lembu2 umno kepada institusi Raja2, ada tindakan atau tangkapan...???

Jawapannya.... buat bodoh jer..., tapi kalau pembangkang aka PR aka rakyat biasa tersentuh sikit.... pergghhhhh.... diorang punya kecoh mengalahkan babi meroyan tak dapat seks... hahahaha......

Celaka punya umno....!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP