IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tamrin Baba - Hina Najib Razak, Mamak umno Penang Mana..????

>> Tuesday, January 21, 2014



Najib Razak.... lu apa cerita bro...????

Cakap tak serupa bikin... Perdana Menteri Pembongak...., kalau lu tak faham makna Pembongak... lu tanya dengan Rosmah Mansor.... hahahaha....!!!!

Tahun lepas lu kena boo.... booo... boooo... kat Penang...., dua tiga hari lepas lu laki bini kena boo... booo... boooo... lagi dalam stadium badminton... lu apa cerita bro....????

Lu laki bini takda maruah ke...???
Mana lu punya muka bro.... takda rasa malu ke... bila dah kena boo... booo... boooo... dengan rakyat itu tandanya apa... itu maknanya apa bro..???? Kalau lu tak tau... meh sini gua tolong bagitau...

Itu maknanya... RAKYAT... dah menyampah dengan lu laki bini Najib Razak woooiiiiii..... berambus jelah dari kerusi Perdana Menteri tuuuu... lu lebih teruk daripada Pak Lah... lu Perdana Menteri paling haprak dengan janji2 transformasi mulut longkang haramjadah luuuu....!!!!

Meh sini gua nasihatkan lu Najib Razak.... apabila rakyat dah mula boo... booo... boooo... secara terbuka macam tu.... eloklah lu berambus beb... lu jangan syok sendiri nak jadi PM dan berseronok laki bini anak beranak dengan keringat rakyat... apa lu ingat rakyat kerja siang malam bayar cukai untuk lu anak beranak dengan kroni2 lu bermewah ke..????

Dan disebabkan kelemahan dan kebodohan lu mentadbir negara.... ini mamak punya keluarga sudah kondem sama lu.... lu tengok... lu tengok... betapa bangang dan bodohnya makhluk yang bernama Najib Razak... hahahaha....!!!!

ooooppppssss.... maaf..., gua termengutuk dan termenghina lu laki bini.... emosional la pulak... hahaha...!!!!


Tapi Bro Najib Razak.... gua rasa gua terpaksa tukar fikiran laaaa....
Gua nak nasihatkan lu sekali lagi, lu jangan letak jawatan bro.... lu genggam itu jawatan PM sampai PRU-14 bro..., kami rakyat bersusah payah untuk tiga empat tahun ni pun takpa bro.... asalkan lepas PRU-14 kami boleh hidup aman sejahtera....

Sebabnya... bukan saja lu kena guling... dengan Barisan Nasional dan umno sekali terguling2 bro.... hahahaha.... waktu tu baru lu tau apa maksud "mana mau lari".... muakakakakaaa....!!!!


Anyway bro... lu janganlah gundah gulana dengan kata2 budak Tamrin tuuuu.... gua yakin lu punya Pendekar Mamak umno Penang akan pertahankan lu.... hingga tahap mengadaikan nyawa walau tercetusnya 13 Mei 2014 seperti yang diorang ugut baru2 ini kerana semata-mata nak mempertahankan adegan simbolik menyumbat kangkung dalam mulut lu... hahahaa...

Cuma gua ada rasa sedikit musykil jer.... kerana gua yakin Pendekar2 Mamak umno Penang nih akan berada di barisan belakang sekali dalam perang pertahankan kepimpinan lu..., kalau tengok diorang punya lagak memang tak boleh blah bro...

Oleh kerana diorang ini memang pakar dan profesional dalam bab menghasut, fitnah dan provokasi, gua yakin yang akan berada dibarisan hadapan sekali sudah semestinya macai2 melayu umno Bangang yang jadi Barua Pendekar2 Mamak umno selama ini.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP