IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apabila Melayu Original Mengamuk...

>> Monday, January 20, 2014

Hati panasssss.... hati gerammmmmm.... bila tengok kelakuan keling paria mangkuk2 hayun dalam gambar tuuuu.... kalau ada kat depan mata, dah memang sah2 makan penerajang kangkung puak2 keling paria yang mengaku melayu nih...

Macam sial... jer, perangai diorang nih...., diorang nih takda perasaan malu ke... atau diorang memang spesies takda maruah langsung...

(Sepatutnya ada sekoq lagi... tapi dah terlepas ke Lembaga Tabung Haji...)

Semasa puak haramjadah mamak2 umno nih usung keranda, usung kek taik pelbagai ke bangunan Komtar menghina Kerajaan Negeri dan KM Pulau Pinang..., kenapa waktu itu diorang tak terfikir perbuatan diorang itu biadap atau tidak..????

Najib Razak baru kena sindir dengan isu "Kangkung"... pembodek2 metallic nih dah jadi gila babi meroyan siang malam...., nampak sangat perangai keling tu tak dapat dibuang walau dah berpuluh tahun hidup di Tanah Melayu ini.... hahahahaha... "Biadap Kepala Bapak diorang..."

Kepada bangsa Melayu Pulau Pinang, sukacita gua ingatkan kepada lu orang agar kurangkanlah makan di restoran2 mamak pedukang wal haramjadah nih...., takda kebaikkannya woooiiiii....., lihat sajalah kepada roti canai diorang... kolestrol tinggi...., nasi kandar... pun kolestrol tinggi..., teh tarik... lagi sendiri mau ingat laaaaa.... so tolong bagitau gua apa yang baik daripada spesies mamak nih..???

Sebelum sapa2 jawap... biar gua sendiri jawap.... hahahha.... jawapannya takda yang baik beb... semuanya penyakit dan berpenyakit lagi... hahahaha....

Berpenyakit tubuh badan dan merosakkan kesihatan sudah tentu beb..., kolestrol tinggi... penyakit jantung kompommmm..., darah tinggi sudah tentu..., kencing manis teh tarik... apa lagi mau cerita....????

Penyakit pengotoq pulak... lu orang sendiri dah tau macamana cara mamak2 pengotor nih beroperasi disebalik tabir dapur restoran/gerai diorang..... hahahahaha.... pengotoq nak mampuih beb... baru2 nih dalam youtube (jika tak silap gua)... basuh periuk guna ayaq longkang.... perghhhhhh... lepas tu lu orang makan nasi dengan kuah kari sambil menjilat jari....

Penyakit hati.., hasutan dengki khianat fitnah dendam mendendam... spesies2 mamak ni jugak punya angkara... bab provokasi diorang menang handal beb... diorang tukang cucuk... melayu2 bodoh umno jadi pak turut... muakakakakaaaa.... siapa bangang siapa cerdik siapa majoriti siapa minoriti di Penang....????

Tapi pasai apa majoriti melayu Penang boleh jadi BARUA mamak Penang.... lu orang dah terlebih makan mandrem mamak Penang kaaaaa..... yang lu orang dok tibai setiap hari dalam roti canai dan nasi kandaq mamak2 tuuuu.... hahahaha....

Sekonyong-konyong gua melampiaskan bengang gua kepada spesies tak sedar diri tu... dengan gumbiranya gua nak share pantun member gua (Pakteh Mohsin Hj Abu) dengan pembaca setia blog kurang ajaq nih....

Kayuh basikal menyusuri pembetung
Ke kedai Semah jamah nasi lemak
Lambat angkat di sangka rentung
Ku sangka melayu rupanya mamakkkkkkkkk...


Haaaammmpeeeehhhh..!!!!

JOM BOIKOT RESTORAN MAMAK.....

1 IkutSukaLu...::

Lang Tuesday, January 21, 2014 9:23:00 AM  

Mamak? Gua pon mau tau mana datang istilah mamak tu. Yang gua tau kalau asalnya dari benua keling... keling jugalah panggilannya. Cuba tengok perangai diorg.. ada beza ke dengan keling hindu? Tentu sama... pembelit, auta, kaki bodek, konon kuat tapi bila ada geng... bila sorang kecut sejut macam tikus masuk longkang.

Nak tau ke kelebihan diorg... mulut manis putar alam... kalau kita tengok sekarang ni.. dlm kerajaan.. pegawai kanan juga dlm parti melayu peenuh dengan spesis ni. Tapi diorg mmg pandai main peranan sehinggakan org keliling tak nampak diorg ni keling tapi nampak melayuuuuu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP