IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pemikiran Puak PAS Penang Setaraf Menteri BN.

>> Thursday, November 21, 2013

PAS P. Pinang kena tahu bidang kuasa YDP MAINPP, sebelum ugut minta kuasa KUASA MUTLAK. PAS P. Pinang tuntut Exco Agama tidak boleh campurtangan urusan Majlis Agama Islam P. Pinang (MAINPP) dimana YDP MAINPP iaitu Pesuruhjaya PAS, Dato' Salleh Man perlu diberi kuasa penuh.

Mana mungkin, perkara mustahil boleh ditunaikan. MAINPP bukan hak mana-mana parti termasuk PAS, tapi hak umat Islam. Cadangan melantik YDP MAINPP pun dibawa oleh Exco Agama dan disetujui mesyuarat Exco sebelum disahkan oleh Istana.

Yang bertanggungjawab menjawab soalan berkaitan isu agama dalam mesyuarat Exco dan sidang DUN adalah Exco Agama dan bukannya YDP MAINPP. Exco Agama sejak zaman Umno lagi adalah ahli Majlis MAINPP. Mana mungkin Exco Agama tidak boleh campurtangan dalam urusan MAINPP.

Pagi semalam 20 November 2013, Exco Agama mempengerusikan mesyuarat untuk membina masjid baru Seri Serdang, Kepala Batas bersama YDP MAINPP, Pengarah Jabatan Agama, pegawai MAINPP dan Pegawai JHEAIP. Bajet membina masjid perlu kelulusan Mesyuarat Exco yang dipohon melalui Exco Agama...!!!

PAS P. Pinang kena tahu bidang kuasa MAINPP, bukan serbu membuta tuli mengugut minta kuasa mutlak YDP MAINPP...!!! - petikan dari FB.

Sebab itulah agaknya kenapa Allah tak izinkan kemenangan besar kepada PAS, baru dengan ujian kecik macam nih dah gila jawatan... padahal PAS P. Pinang hanya menang 1 kerusi DUN jer.... apa punya bangang laaaaa... puak2 PAS Pulau Pinang nih.....

Budaya mengugut adalah budaya umno/bn laknatullah, sekarang ini dah jadi ikutan puak2 berkopiah nih (PAS).... hahaha,,, macam sial jelah perangai puak2 bangang tuuuu....!!!!

Kalau dah ada niat nak keluar daripada Pakatan Rakyat, tak perlu ugut2 lagi.... berambus jelah... kalau ada pun menyusahkan orang lain jer....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP