IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Antara 2 Goblok...!!!!

>> Tuesday, October 01, 2013

Antara ciri dan sifat orang munafik adalah "MENIPU/PEMBOHONG".

Kalau tak MENIPU bukan umno/bn laknatullah namanya, dan kalau tak BODOH bin BANGANG pun bukanlah umno/bn laknatullah juga namanya...

Penyakit Bodoh Bangang nih... tak mengenal siapa dan usia beb..., lu mengaku ada PHd, Masters berkeping-keping..., kalau dah bangang bertingkek-tingkek walau umur masing2 dah lanjut nak mengadap batu 2... memang takda ubatnya beb... melekat penyakit tu sampai mampuih jelah... contoh...

Nampak sangat tahap bangang malaun ni kaaannnn...., laporan Ketua Audit Negara setiap tahun dia buat kertas sampah agaknya... setiap negeri jajahan bn mesti failed...., bukannya dia baca pun.... hahahaha.... pasai tu bangang bertingkek-tingkek....

Kat sini akhbar mat saleh kata Malaysia Champions beb.... dalam bab rasuah merasuah nih... hahahaha....

Ntah laaaa.... pandai2 lu orang la nak menilaikannya... sebab gua tak hairan bin ajaib dengan keajaiban puak2 umno/bn laknatullah nih.... sebab Allah dah cipta otak diorang seperti ini... terima jelah seadanya dan sebagai bahan lawak penghibur jiwa kacau akibat kos sara hidup yang semakin meningkat sekarang ini....


Tambahan pulak dengan malaun nih.... gua dah no komen lagi pasal dia nih..., ntah kenapa Najib razak masih nak simpan makhluk macam dia ni pun gua tak tau....


Memang 1st Class Goblok sepanjang zaman...., itupun masih nak tunjuk hebat lagi padahal dengan setiap kenyataan yang keluar dari mulut longkang dia..., 1Malaysia dah tau tahap bebal 3.85 CGPA dia macamana.... muakakakakaaaa....

Macai2 umno laknatullah... lu orang tak menyesal ke... ada goblok2 seperti ini dalam parti lu orang tuuuu.... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP