IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Malaysia Negara Malang, Kerana Menterinya Mulut Longkang..!!!!

>> Wednesday, September 11, 2013

Malaysia sebuah negara malang kerana diperintah oleh Barisan Nasional selama 56 tahun. Kenapa gua katakan sebegitu...????

Kerana selain daripada ketirisan wang negara hingga berbillions hengget, rasuah, salah urus-tadbir negara, penyelewengan, kelemahan penguatkuasaan, masalah sosial, indeks jenayah yang tinggi, menjadi pusat kebanjiran pendatang asing dan macam2 ada wa cakap luuuu... termasuklah menjadi hub menternak spesies Menteri2 bertampal kulit babi 14 inci!!!!

Selepas PRU-13... walaupun kerajaan yang dibentuk adalah kerajaan populariti 47% sahaja... maka menteri2 yang dilantik pun, tahap mentaliti atau bacaan IQ diorang hanya dengan pencapaian 47% jugaklah...., oleh sebab itu dek kerana nak tunjuk kecerdikan diorang yang tak berapa nak cerdik tu... (kirannya lembu cerdik lebih sikit daripada Menteri2 Malaysia) maka terpaksalah menunjukkan yang mereka2 itu ada kuasa, dengan kuasa yang ada mereka mengunakan kuasa veto mereka, namun pada pandangan umum mereka2 itu tergolong dalam spesies Bodoh Sombong yang tak boleh di ajar lagi dah.... hahahaha...!!!!

Contoh Menteri2 Bodoh Sombong tahap kronik kanser tahap 4 seperti; 


1) "Kalau ada kata sistem tak baik dan nak hantar anak ke luar negara kita tak halang, tapi kita nak pastikan sistem kita bertambah baik," katanya kepada pemberita selepas sesi dialog anjuran Karangkraf di Shah Alam awal hari ini. - Idris Jusoh.

2) Adnan Mansor berkata: Kalau rasa harga rumah mahal jangan beli, jangan mengadu.

3) Zahid Hamidi, Rakyat Malaysia yang tidak mengundi BN pada PRU13 dan tidak gembira dengan sistem pilihan raya sekarang supaya “pindah ke negara lain”.

4) "Hanya orang duduk dalam hutan.... Tak mahu ikut undang-undang, duduk dalam hutan," Noh Omar.

5) Muhyiddin Yassin "Penglibatan Samad amat memalukan dan ia sangat tidak senonoh kerana dia membawa nama sasterawan," katanya dalam ucapan semasa program TPM berdialog bersama warga UM.

Dan Pak Samad jawap balik beb..., “Salah untuk mengatakan saya ini tidak senonoh, oleh kerana saya berbeda pendapat. Ini demokrasi, kalau autokrasi, boleh. “Kalau dia hidup dalam dunia autokrasi, ya, saya hormat dia. Boleh dia cakap begitu.“Ini demokrasi. Sedang dia berkuasa oleh kerana demokrasi. Dia harus berterima kasih. Dia hanya penikmat kemerdekaan.

6) “Minyak petrol naik (harga), pastinya tidak memudaratkan rakyat kerana yang ada kereta besar adalah orang-orang besar dan berkemampuan, (sedangkan) orang kampung ada tidak berkereta,” kata anggota Parlimen Nak Kenabatangan 

7) Menteri Cap Ayam "Pengguna perlu guna kuasa untuk ajar pihak tidak bertanggungjawab, kalau tengok harga naik jangan beli ayam tapi beli daging pula,"

Big Boss pulak... lagi best... hahahaha... terus bagi "HARAMJADAH" pada rakyat (peneroka felda). Memang terbaeeeekkkkk.... daripada seorang yang bergelar Perdana Menteri... mungkin dah terlebih geram agaknya pasal setiap hari kena maki hamun dengan rakyat... muakakakakaaaa....

Banyak lagi kalau nak disenaraikan kat sini betapa kurang ajarnya semua malaun2 bergelar menteri aka pemimpin Malaysia sekarang ini. Atau apakah diorang semua spesies kurang kasih sayang mak bapak diorang agaknya.... hahahaha....

Yang pasti petang tadi Gabenor Bank Negara kata.... "Hutang Isi Rumah Rakyat Malaysia masih terkawal".... hehehehe....

Yang pasti hutang negara dah melebihi RM500 billion had yang dibenarkan, sekarang nih dah jadi RM622 Billions.

Yang pasti lagi... "Malaysia Aman".... muakakakakakaaaa....!!!!

Rakyat 47% yang bodoh memilih Pemimpin Bodoh untuk membodohkan rakyat 1Malaysia.... Malang sungguh jadi rakyat Malaysia...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP