IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nak Simpati Atau Biarkan Mati...???

>> Monday, August 05, 2013

Selepas PRU-13.... gua dah semakin jarang update blog nih... sebab musababnya... ntah gua pu chitau.... hahahaha...!!!!

Apabila terbaca di blog Kak Yong ikan Temoleh gua nih... gua yang sememangnya dah lama anti bebenor dengan isu PATI... apatah lagi segala macam pembaziran yang Keraaaaa...jaan BN belanjakan untuk pelihara biawak2 hidup ini di Depo Tahanan PATI di Semenyih dan tempat lain... lagilah buat gua tak puashati.

Yang lebih mengharukan lagi apabila belanja makan minum sehari untuk PATI adalah lebih mahal daripada belanja makan minum banduan2 rakyat malaysia.... apa yang spesiiiiaaaaal sangat PATI nih... bertambah2 triple haru-birunya apabila seperti petikan ini;

Pada masa sama, katanya, beliau mengarahkan semua balai polis berhampiran dengan pantai supaya menugaskan anggota untuk memantau pantai berhampiran kawasan mereka.Katanya, operasi mencari dan menyelamat yang disertai oleh APMM, Jabatan Laut dan pasukan Polis Marin akan bersambung jam 8 pagi hari ini.

Dalam kejadian yang berlaku lewat malam kelmarin, sebuah bot pancung yang dipercayai membawa seramai 40 pendatang tanpa izin warga Indonesia ke Batam untuk menyambut Aidilfitri karam dipukul ombak besar.

Mereka sebelum itu dipercayai berlepas dari Tanjung Siang lewat petang kelmarin. - Sumber.
Lu orang baca la... petikan laporan akhbar daripada blog Kak Yong tuuuu... apa pentingnya Polis Marin membazirkan minyak, masa dan kudrat yang sepatutnya digunakan untuk kedaulatan negara dan rakyat Malaysia.

Itulah kelemahan benteng negara... PATI boleh keluar masuk negara ini ikut suka mak bapak diorang jer.... apabila terjadi apa2 musibah seperti kes di atas.... Pihak Keselamatan malaysia akan hulurkan bantuan.... patut laaaa... diorang seronok bangat keluar masuk Malaysia.

Sebabnya.... Keraaaaa...jaan Malaysia nih BODOH dan mudah diperbodohkan.... ooppssss.... memang BODOH punnnnn.... muakakakakakaaaa....!!!!

Jikalau gua yang incharge dalam Keselamatan Negara ni... sori aarrrr.... tiada simpati kepada PATI seperti dalam kes tu.... biar laaa... gua tengok jer... diorang mampus lemas dalam ribut tuuuu..., sebabnya diorang sendiri yang cari musibah...!!!!

Itulah kesempatan yang ada untuk mengingatkan atau sebagai amaran kepada Pendatang2 Asing supaya jangan sesuka hati nak terjah masuk Malaysia beb....!!!! So.... biarkanlah diorang MAMPUS lemas.....!!!!

Mungkin akan ada yang komen gua ni... Kejam.... yessss... gua memang Kejam... tapi biarlah Kejam bertempat beb... dan Simpati itu pun biarlah bertempat juga... jangan simpati mengkhinzir buta..., itu BODOH namanya....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP