IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Tak Tergoda beb...!!!!

>> Tuesday, June 18, 2013

PENTING.... PENGUMUMAN.....ikhwan mesir umum utk sesiapa yg sanggup utk ambil muslimat syria sbg isteri hanya usd 40 shj.. sekarang ramai berada d masjid2 di sekitar kaherah..masih muda2 lg lingkungan 15-20..berrminat sila beri nama ke Ust Azizul : 0199544780..Haaaa!!..Mari2 kita kawin ramai2

Mahar - Rm120
Air-fare nak bawak dtg sini - Rm2000
Kenduri Kecik2 amik catering ngan 200 org x rm10 - Rm2000
Kadi + paperwork - Rm300
Total - Rm4420

Dengan umpan gambaq macam nih... jantan mana tak terliur beb...
Shabery Chicks pun bersaliva wa cakap luuuu... hahahaha....!!!!

Semalam kecoh dalam FB dengan citer kat atas tuuuu... tapi macam biasa laaaa... kenakalan menyakat dalam FB tak perlulah di ambil serius beb....!!!!

Cumanya... gua nak bagitau, dalam kemelut di Syria tu... ada jugak orang Malaysia yang nak ambik kesempatan buat duit secara haram. Dengan mengunakan title "Ustaz" mungkin ramai yang bakal terpedaya... al-maklumlah... masyarakat melayu hutan kat Malaysia nih pandang sebut nama yang ada gelaran "Ustaz/Ustazah"... diorang punya obses kepercayaan tu tahap dewa wa cakap luuuu....

Macam dalam kes kat atas tuuu... ntah Ustaz betul atau tidak... hahahaha... calling2... cakap2... akhirnya tolong depositkan duit dalam akaun bla.. bla... bla.... atau boleh berjumpa bla.. bla... bla... bini syria lu akan sampai dalam masa seminggu... tolong sign itu ini....

Perghhhhh.... excited gilerrrrr... wa cakap luuuuu... nak tunggu bini syria yang mata biru kulit putih gebu.... last2 kena kencing macam kes pasangan suami isteri yang nak dapatkan pembantu rumah.... hahahahaha.... duit lebur..., bibiknya ntah kemana... kah... kah... kah....!!!!

So... tak payah laaaaa.... bergelora nafsu dan terpedaya dengan email/iklan bodoh macam tuuuu.... sekali baca lu orang sudah pasti nampak kat mana penipuannya.... hahahahaha...., sesiapa yang pernah berurusan nak bawak masuk pembantu rumah indon ke Malaysia sudah pasti tahu prosedurnya.

Inikan pulak.... nak bawak masuk aweksss Syria nak buat Isteri.., sedangkan nak nikah dua tiga dan empat dengan pompuan tempatan pun banyak songeh... inikan si Ustaz Azizul tu boleh kowtim senang2 jer.... hahahaha...

Walaupun keraaaaaaaaajaan barisan nasional nih melalui Kedutaannya mahupun Imigresennya nampak "BANGANG".... tapi bukannya mudah.com nak bawak masuk warga asing beb... hahahaha... lainlah jikalau ianya ada kepentingan atau imbuhan kepada keraaaaaaaaaajaan barisan nasional seperti kes di Sabah tuuuu....!!!!

Kalau lu orang tak caya... tanya Mahadeath kutty, JPN, SPR dan puak2 umno laknatullah... diorang ada jawapannya....


Daripada dok sebarkan berita palsu yang menaikkan syahwat yang terlewat kaum2 adam di Malaysia nih... serta menjual nama si Ustaz Azizul yang ntah ujud atau tidak tuuuu.... adalah lebih baiknya si pembawa berita tu pergi berjihad di sana... ada berani kaaaa...???

Pengajarannya di sini, supaya semua orang berwaspada agar tidak tertipu dengan perkara2 tak masuk akal nih.... kalau tidak takdalah cakap2 yang mengatakan "Penipu yang paling cekap adalah bangsa Arab beb...".... diorang pun berserban berjubah sama seperti Ostad2 dan Ularmak spesies Melayu Hutan kat Malaysia nih....

ooppssss.... sori gua tersilap, yang sebenarnya "Ostad2 dan Ularmak2 spesies Melayu Hutan kat Malaysia berjubah berserban sama seperti orang2 Arab..." lagi besar diorang punya penipuan.... hahahaha...!!!!

Contohnya... seperti seorang Ustaz yang mengaku sebagai anak murid generasi kedua kepada Tok Kenali... namanya Ustaz Jalil berkopiah berserban berjubah bagai.... tapi kencing duit jemaah umrah anjurannya... lepas tu kencing duit beli kereta mercedez... bini sampai 4.... sekarang nih nama dah busuk sekitar lembah klang... ntah berambus ke daerah mana la pulak untuk mencari mangsa terbarunya... hahahaha....!!!! 

Sejibik laaaa... dengan yang bernama Ustaz Azizul tuuu... hidup bertuhankan Ringgit Malaysia...!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP