IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kucing... Di Penjara 2 Tahun...???

>> Sunday, June 02, 2013

Ekkk...ekkk....lehhhh... tak puashati la pulak.... masa buat duit tak ingat pulak kambing hitam... bila nak masuk penjara, kambing hitam laaa... kerbau kaki pendek laaa... macam2 la lu punya statement... macam sial wa cakap luuuu....

Sejak tahun 2010 si Ghani Setahil dah bagitau kat sini... masih tak gheti2 lagi si penyangak gigi nih.., sehari dua yang lepas.... penyapu tu kata dia di kambing hitamkan.... muakakakakakaaaa....

Takda maknanya lu jadi "kambing hitam" beb... walaupun umum tahu lu cuba nak kenen2.., secara tersiratnya dalam ramai2 pimpinan umno laknatullah yang songlap, seleweng duit rakyat, negeri dan negara, kat selangor nih... hanya lu sorang yang kantoi.... lu anggap jelah nasib lu kurang baik beb... hahahaha...!!!! Ali Ketam, Gani Otoman, Koh Soo koon... ooppssss... Khalil Yaakob siap jadi Yang di Pertua lagi... Mat Taib masuk PAS.... hahahaha... lu pulak masuk penjara....

Gua tak mau citer banyak kisah Khir Toyo... yang gua tau Khir Toyo tetap kena bercuti dalam penjara, bab hukuman dari mahkamah satu hal... bab lainnya sebab lu kerek sangat bila ada jawatan dan kuasa... sekarang apa macam beb..???

"Sometimes you must be cruel to be kind".... harap Khir Toyo dapat muhasarawakkan diri semasa dalam penjara. Noktah....

Walau apa sekali pun...., gua tetap mengatakan tempoh hukuman penjara Khir Toyo adalah tidak adil beb... lu orang bandingkan dua kes ini... kes Khir Toyo dan kes mencuri kat bawah tu....!!!!


Sekor kucing, telah menipu tuannya.
Dia tidak mengaku bahawa.., dia telah mencuri susu yang berada di atas meja. Dia telah dibicarakan di mahkamah. Dan dikenakan hukuman penjara selama 2 tahun..!!!
Tolong bagitau kat gua.... apakah hukuman Khir Toyo dan Kucing itu satu hukuman yang Adil..????
Adil ke tidak...???

Tak adil kannnn.... apa punya sistem undang2 la kat Malaysia nih....!!!!

Selamat bersantai hujung minggu... hahahaha...!!!!

p/s: lu orang ingat Khir Toyo jer... pandai kenen2... gua pun pandai nenen beb... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP