IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jiwa Kacau Beb...!!!!

>> Saturday, June 08, 2013

Terkangkang-kangkang gua punya bantai gelak petang nih.... nasib baik laaaa... gua punya prinsip iaitu dalam setiap perkara buat kita mesti ada batasannya.... so... sebelum gua mampus terbongkang akibat gelak sakan dengan lawak petang Sabtu hari ini... gua istighfar banyak2 beb....

Mana tak lawaknya beb.... Malaikat Maut pun malas nak ambik nyawa orang tua nih... inikan ada pulak ntah mana punya mangkuk hayun yang memang terlebih triple kali bangang pi ugut nak bunuh orang tua nih.... adussssss....

Pasal apa gua katakan bangang.... sebab apa yang mangkuk hayun tu dapat kalau dia bunuh orang tua tuuuu... wang juta2... tanah berekar relong... saham sana sini... woooiiii... apa pun tarak laaaaa...., itu dari segi material laaaa....

Tapi orang tua nyanyuk tu kata... berkaitan politik... haaaaaa..... itulah puncanya gua gelak terkangkang-kangkang wa cakap luuuuu.... kalau pasal politik... lu orang sendiri pun tau, apa kepentingan politik yang dia ada..., kalau Anwar Brahim kena ugut bunuh berkaitan dengan politik... boleh la jugak gua percaya beb... inikan pulak...????... aaahhhh... jangan dilayan orang gila nih....

Sebab gua dah kata jangan dilayan orang nyanyuk macam tuuuu... so pedulikan jelah story-mory dia pasal ugutan tuuuu... semuanya nak cari publisiti jer... ntah2 sendiri bikin cerita... muakakakakaaaa....!!!!

Jika benar ada orang ugut dia..., maka siapalah agaknya si makhluk triple bangang tuuuu... hahahaha... kenapalah bodoh sangat pi buat kerja bodoh bangang pi ugut orang yang takda kepentingan tuuuu....!!!!

Gua cuma nasihatkan kepada pengugut tu jer.... "Bro... lu tak payah nak ugut2 bunuh orang tua nyanyuk tuuuu... umur dia pun dah masuk peringkat umur terputusnya oksigen jer... tengah tunggu giliran nak mati... so biarlah dia mati dengan aman damai mata terpejam... janganlah lu tambah stress kematian dia beb...".... hahahahaha.....!!!!

Maklumat lanjut dan kredit gambar kepada member si Cipan + Tapir + Tenuk = ???

Kesimpulannya..., jangan di layan orang tua yang jiwa kacau nih.... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP