IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Eeeeee.... Takutnya...!!!!

>> Saturday, June 08, 2013

Sejak dua tiga menjak nih selain busy sesangat ke hulu ke hilir dengan urusan perniagaan sampai dah terasa malas nak update blog... tambahan pulak dengan senario politik yang macam haramjadah kebelakangan ini.

Lebih2 lagi apabila ada pulak cadangan akta itu ini yang bakal menyekat hak demokrasi (kononnya)... cara demokrasi kepala hotak bn.... muakakakaaaa...!!!! Membuatkan gua semakin menyampah sampah dengan BN.

Yang lebih membuatkan gua rasa tak senang duduk sekarang nih... setiap malam tidur tak basah... setiap hari mandi tak lena.... takut kena angkut tengah malam beb...!!!!

Setiap kali gua nampak polis.... perggghhhh... gua punya hormat lain macam beb, kepada polis2 raja di malaysia nih... jika dulu lu orang selalu kena maki hamun dengan gua.. sekarang nih gua dah tak berani beb.... tulur gua dah tak sebesar dulu lagi beb... huhuhu...!!!!

Sebab pertama sekali.., gua punya contact besar sudah bersara, so... takda sapa lagi nak cover gua lepas nih beb... jadi gua kena slowdown dan kowtow dengan polis raja di malaysia....

Keduanya... sekarang nih polis raja di malaysia spesies takda belas kasihan beb... mungkin kebanyakkan daripada diorang dah wengggg... san miguel ke... ayaq ketum ke... atau stim ganja lebihan rampasan... hahahaha... gua pun tak tau nak cakap beb.., asal ada kes samada sangkut atau tidak... orang yang kena tahan/tuduh (OKT) sudah pasti kena belasah...


Brutal giler tu... kalau polis raja di malaysia belasah OKT sampai mati beb..., itulah pasalnya gua kena slowdown atau bersara terus dari blogging nih dan tumpukan perhatian pada bisness gua... ooopppssss... sorry... gua tak jual pakaian dalam bulan puasa ok....

Berbalik pada kisah ketakutan gua yang teramat sangat..., takut kena angkut tengah malam dan di mana pada keesokkannya pramugari gua dapat berita gua dah mati dalam lokap... siasat punya siasat... gua mati kena deraan maut dan pegawai polis raja di malaysia yang belasah gua sampai mati tu dah melarikan diri la pulak... habis tuuuu... apa nasib kematian gua... mati katak jelah kaaannnn.... hahahaha...

Memang celaka laaaa.... kepada pegawai polis yang belasah gua sampai mampus tuuuu.., kalau KPN tak boleh selesaikan kes kematian dalam lokap, akan gua bangun dari persemadian dan jadi Maya Karin wa cakap luuuu.... orang pertama gua nak minta dia pulangkan hak nyawa gua ialah KPN... lepas tu gua akan cari mangkuk2 yang menurut arahan satu persatu... last sekali dia punya klimaks... ialah pegawai yang belasah gua sampai mampus tuuuu.... hahahaha....

Wallaaweeeiii... tinggi melantun2 gua punya imaginasi terhadap kebrutalan polis raja di malaysia nih.... kalau di lihat pada slogan2 polis setiap kali tukar KPN... perghhhh... terasa sayang sesangat pada polis nih... tapi apabila terbaca pelbagai kes kebrutalan polis raja di malaysia... terasa tersentap tulur gua selama ini.... hahahaha...

Oleh sebab itulah... sejak kebelakangan ini gua dah jarang2 update blog sebab takut dengan kegananasan serta kebrutalan polis... menambahkan ketakutan apabila Zahid Komidi jadi menteri KDN...

Weeeiiii... lu orang bayangkanlah apabila penjenayah jadi menteri beb... mau kena tinju sampai lebam... kah... kah... kah.... gua tak sanggup beb kena tinju dengan Zahid Komidi beb... walau gua tak kenal dengan mana2 anak pompuan dia....!!!!

Banyak wooo.... kes kebrutalan polis raja di malaysia yang buat gua gerun woooo.... paling sadis sekali gua takut tubuh badan gua berkecai kena C4... hahahaha... semuanya kerja gila polis lah tuuu....!!!!

Kesimpulannya... kebanyakkan anggota polis raja di malaysia tak boleh dipercayai, zahid komidi yang ada kes jenayah tahun 2006 (layak bergelar penjenayah) tiada tindakan di ambil dan boleh pulak jadi menteri, inikan pulak ada yang buat repot polis terhadap mahadeath si mamak pandykutty tua nyanyuk tuuuu....

Apa lu orang ingat dengan laporan polis tu... polis raja di malaysia sanggup menderhaka kepada sultan mahadeath keeeee....??? Dengan gelaran "TUN" yang disandangnya buatlah berjuta lemon repot polis sekalipun.... mamak tua tu senyum jer.... hahahaha...

Teka teki hari Sabtu... siapakah perompak balak yang dapat gelaran "TUN"...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP