IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PAS... Bakal PIS... PUS...!!!! (Merapu Lagi..)

>> Sunday, May 12, 2013

Zaman sekarang ini adalah zaman maklumat dihujung jari, jadi kepada pimpinan keraaaajaan PAS Kelantan harus waspada.... jangan ingat rakyat bodoh, dengan bertopengkan Islam lu orang boleh buat sesuka hati... hahahahaha..

Jangan sekali-kali YB EXCO ini berebut rebut membeli tanah kerajaan dengan harga premium atau mencuba mendapat konsesi balak. Bolot projek untuk kroni masing2.... gua tau dan ramai juga yang tau siapakah YB PAS di Kelantan yang spesies mata hanturaya beb...!!!

Akhlak sebegitu bukanlah seperti YB PAS yang telah mengikuti program usrah dan beragama. Harus di ingat politik bukannya wadah untuk mencari kekayaan peribadi seperti ahli2 politik barisan nasional laknatullah....!!!

Kalau nak mencari kekayaan untuk ahli keluarga dan keturunan cucu-cicit sekalipun, bukan dari harta kerajaan negeri/rakyat. Jika nak lihat bagaimana Kerajaan PAS Kelantan tumbang dalam PRU-14 nanti... cuba2 lahhhh... buat perangai macam umno/bn laknatullah.

Kepada puak2 PAS totok.... lu orang janganlah melenting beb jika tersentuh terkutuk pemimpin2 lu orang yang suci lagi maksum.... hahahaha...!!!! Sebab pemimpin lu orang pun manusia jugak... bernafsu nafsi jugak.... cuma kelebihan pemimpin lu orang tu boleh hafal quran dan hadis dari kitab kuning... diorang tak pandai nak menari tarian kuda seperti pemimpin umno laknatullah... itu jer.. bezanya... muakakakakakaaaaa....!!!

Jangan menilaikan seseorang yang berjubah berserban berulang alik ke Masjid 5 waktu, hafal Quran dan Hadis bla.. bla... bla.... sudah cukup bagus, ramai juga dalam kalangan puak2 ini luarannya berjubah dalamannya hantu raya beb.... bagi golongan pimpinan yang ada jawatan baru nampak anak pokok balak terliur mengetap bibior... bagi golongan bawahan pulak... jangan la buat masjid tu macam harta makbapak lu orang... rumah Allah adalah untuk semua orang bukan untuk puak2 PAS jer.... hahahaha...!!!!

Bagi puak2 PAS yang menjalankan amanah dan cara hidup Islam yang syumul... gua ucapkan TAHNIAH dan SYABAS buat lu orang.... lu orang memang terbaik beb...!!!!

Lu orang pasti paham apa yang gua maksudkan.... rambut sama hitam hati lain2 beb....!!!!
Walau bagaimanapun percentage melayu dengan ciri2 atau amalan keislaman lebih banyak dan ramai dalam PAS jika nak dibandingkan dengan melayu2 umno laknatullah... hehehehe...!!!!

Alif.. Baa.. Taa.. pun terkial-kial,
 ada hati nak persoalkan APA yang tertulis kat lilit kepala awek tu...
hahahaha... (sambil gelak guling2 beb...)
APA punya bodoh punya melayu umno laknatullah nih... muakakakaaaa...!!!!

Gua nak chow chin chau dulu... nak pi cari si Zahid Hamidi... gua nak pi tanya mananya senarai nama 3 pemimpin Pembangkang yang terlibat dalam kes Lahad Datu.... lepas tu nak tanya jugak khabar anak dia... masih hidup kaaahhhh.... atau dah mam**s.... kaaahhhhh... kah... kah... hehehehe.... itulah kalau hidup tak ingat tuhan... baru dapat kuasa jadi menteri pertahanan dah ingat boleh tongkat langit selamanya.... sekarang apa macam bro....????

Lepas nih kita tunggu apa nak jadi pulak kat anak Nazri Aziz Padang Berlengas pulak.... hahahaha...!!!! Jom doakan kemamposan semua anak beranak pemimpin umno laknatullah yang mentekedaghah hasil negara dan rakyat....!!!! Tak lupa jugak buat keluarga Sharizat Lembu... hehehehe...!!!!

Gua sekarang nih dah tak mau citer banyak... objektif gua nak hasut rakyat 1Malaysia apabila selesai dating dengan Allah... selitkan sekali doa supaya makhluk2 penjahanam negara nih mampus...!!!! Lagipun menghasut rakyat berdoa macam tu.. tak termasuk dalam "Akta Hasutan" kaaaannnn....????

p/s: Tiada senjata yang lebih ampuh melainkan DOA.... nak pakai sniper/pembunuh upahan, negara ada undang2 beb... nak tak nak... doakan jelah kemampusan puak2 pengkhianat agama, negara dan bangsa nih.... terutama sekali Pengerusi SPR dan Timbalannya penipu besar 1Malaysia.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP