IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Orang Utan Pun Ketawa Golek2 Beb...!!!!

>> Friday, May 24, 2013

Semasa zaman Najib Razak jadi Menteri Pertahanan, ada kisah kapalselam tak boleh menyelam, kisah model ke bom dan isu itu semua orang tau. Cuma isu Enjin Jet Pejuang TUDM hilang jer... rakyat tak tau....!!!!

Selepas Zahid Hamidi takeover jawatan daripada Najib Razak.... kes kehilangan enjin jet F5E pon meletop beb... slogan 1Malaysia Najib Razak betul2 menjadi beb... daripada rakyat tak tau kehilangan tersebut... habis 1Malaysia sudah tau.... Zahid Hamidi jadi hero... kua... kua... kua....!!!!

Semua sedia maklum Enjin Jet Pejuang F5E hilang dari gudang simpanan tentera udara di raja Malaysia...., malangsia betul la sistem pertahanan/kawalan Malaysia nih....

Sekarang ini... Zahid Hamidi sudah pegang jawatan lain pulak beb.... sebagai Menteri KDN, bila dia takeover jawatan menteri KDN daripada sepepet Najib Razak... bersemangat gileeerrrr.... dia punya kerja beb... kalau boleh mau di angkut habis semua puak2 pembangkang sumbat dalam lokap beb..., malaun tu nak tunjuk sekali lagi nak jadi hero beb.... ngeeeeee.......

"Apa yang membimbangkan kami ialah jika kehilangan itu mempunyai kaitan dengan sindiket. Kami khuatir MyKad ini diguna untuk pelbagai tujuan terutama jenayah," katanya kepada pemberita selepas melawat Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) di sini hari ini.
Itulah citernya apabila meletoplah pulak kes kehilangan 133,000 MyKad dalam tempoh tiga bulan iaitu dari Januari hingga Mac tahun ini yang menimbulkan kebimbangan kepada kerajaan, kata Menteri Dalam Negeri Ahmad Zahid Hamidi.

Ishhh... ishhh... ishhhh... betul2 ke... ianya membimbangkan Kera-jaan bn nih... atau berlakon bimbang jer...., sebab mentol dalam kepala hotak gua nih dok nampak bukannya kebimbangan kera-jaan tetapi lebih tepat kepada ayat2 cinta untuk coverline asakan demi asakan kepada penipuan pilihanraya hasil kerja haramjadah anjing2 SPR + JPN sebelum PRU hari tu... hahahaha..!!!!

Al-maklum sajalah... kes kehilangan MyKad tu bermula dari Januari hingga Mac... sedangkan PRU-13 pada bulan Mei 2013, sebagai seorang melayu yang pekat dengan sikap melayu spesies tak apa .... gua pun terpaksalah gunakan ayat... "tapi takpa" biarkanlah Zahid Hamidi jadi hero sekali lagi untuk menipu rakyat 1Malaysia dengan apa saja alasan berkaitan kehilangan MyKad tuuuu....

Cuma gua nak pesan kat si Zahid Hamidi yang tengah bersemangat sakan buat kerja tangkap menangkap sekarang nih.... "weiii... zahid hamidi... lu jangan lupa tanya dan siasat bangla kat bawah nih... bangla tu pasti tau siapa yang curi semua MyKad yang hilang tu...".... muakakakakaaaaa....!!!!

(Gambar yang gua cilok dari google terpaksa gua remove dan mohon maaf, penjelasannya dalam ruang komen. Terima kasih pada pengomen Niki Kamarodin)

opppssss... sorry naik lori beb.... Zahid kata dia tak campur-tangan kes tangkap menangkap nih.... eerrrr... KPN baru yang bersemangat eeekkkkk... hehehehe...!!!!!

Itu maknanya ada 133,000 hantu sedang berkeliaran dalam malaysia.... mana pi semua pemburu2 hantu dan paranormal yang obses dengan spesies hantu nih... pi la tolong si Zahid Hamidi dan JPN... kesian kat diorang weeeiiiii.....!!!!

Apa laaaaa.... kera-jaan bn nih dah 56 tahun memerintah Malaysia pun masih bangang dan tak cekap beb.... soal keselamatan negara pun tak boleh di urustadbir dengan baik... lagi mau mengaku cekap memerintah negara beb....!!!! Berwibawa betul kera-jaan bn ni kaaannnnn....????

bn/umno laknatullah nih memang pandai buat lawak bangang wa cakap luuuuu.... Natang dalam hutan pun terhibur sampai ketawa guling2 beb....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP