IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makhluk Spesies Anjing Haramjadah..!!!!

>> Thursday, May 23, 2013

Lu orang pernah dengar makhluk spesies Katak, pernah dengar makhluk spesies Lembu, malahan spesies Babi pun ada dalam pentadbiran kera-jaan Malaysia.

Kalau lu orang nak tau makhluk seperti tajuk posting gua yang ini kat atas tu.... hahahaha... inilah makhluknya....

Penipu... Penyangak... Bapak segala pembohong di Malaysia, habis rakyat Malaysia menjadi mangsa penipuan diorang....

Memang gua takan maafkan perbuatan terkutuk diorang yang menipu pengundi dalam PRU-13 tempohari.



Gua dah takda bahasa lagi nak di ungkapkan kepada anak haramjadah 2 ekoq nih.... selebihnya lu orang baca jelah di sini.

Anak haramjadah 2 ekoq ini bukan saja muka bertampal kulit babi 14 inci, malahan seluruh tubuh badan diorang bertampal kulit babi.... sebab itu takda maruah untuk letak jawatan kerana dosa menipu rakyat malaysia...

Atas sebab2 pengkhianatan anak anjing haramjadah ini terhadap rakyat Malaysia, maka dengan ini gua nak menghasut seluruh rakyat Malaysia supaya berdoalah mengikut cara masing2, ikut kepercayaan masing2 supaya anjing haramjadah 2 ekoq ini di timpa sebesar-besar azabnya bala kepada diorang.

Gua pulak secari peribadi mendoakan semoga 2 ekoq Anjing ini dan kuncu2 diorang mendapat azab balasan paling hina daripada Allah SWT di dunia ini.., gua berharapan tinggi esok, lusa tulat... biarlah kulit badan diorang mula menjadi kudis2 buta yang mengeluarkan cecair berlendir busuk yang tiada ubat hingga ahli keluarga diorang sendiri tak tahan baunya dan menyisihkan 2 ekoq anjing macam anjing kurap... 

p/s: Memandangkan Malaysia ini masih ada undang2... walaupun undang2 bertaraf 2 darjat, sebab itulah anak haramjadah seperti 2 ekoq Anjing nih masih boleh senyum dan hidup beb..., kalau kat negara luar... gua rasa kepala 2 ekoq Anjing nih dah lama kena benam dengan peluru... tak pun kena bom macam Antutuya.... babi haramjadah punya makhluk bertopengkan manusia.

Kecik2 tak nak mampus... dah tua buat kerja tak ingat dosa pahala.... kenapalah Allah masih simpan lagi makhluk macam nih...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP