IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Maha BODOH, MAHA BANGANG... Lu Siapa Beb...!!!!

>> Thursday, May 02, 2013

Orang Kedah tolong tendang buang Haramjadah ni... pada 5/5/13...

Gua sekarang nih tengah berbelah bagi.... nak gelak guling2 ke.... nak terkentut ke... tak tau mana satu yang hendak di dahulukan.... addooiiiiiiiiyaaaiiii.....!!!!!

Lu orang baca kat bawah tuuuu... itulah puncanya..., anak dengan bapak sama jer... bangang bin tolol... wa cakap luuuu....;
JERLUN, 1 Mei — Rakyat diingatkan supaya tidak mudah terpedaya dan menolak pemimpin parti politik yang berketrampilan Islamik tetapi menjadi pendukung ajaran syiah yang dilarang diamalkan di negara ini.

Calon Barisan Najis (BN) di kerusi Dewan Undangan Negeri Ayer Hitam Mukhriz Mahathir berkata hasil pertemuannya dengan beberapa guru pondok, beliau dimaklumkan adalah pemimpin parti politik yang mengamalkan fahaman syiah.- TMI
Ini amalan Ahlul Sunnah Wal Jamaah... Malaysian Style...!!!!

Siapa mamat botak nih nak pertikaikan orang tu syiah atau tidak...????
Apa kelayakan malaun haramjadah nih nak peringatkan rakyat dalam isu Agama...????
Dia sendiri dalam keluarga atau serta sekeluarga ntah Islam atau Kafir kita pun tak tau... lagi mau pertikaikan fahaman agama orang lain..????

Mabuk San Miguel ke apa mamat botak nih...!!!!

Tetapi... jeng... jeng... jeng.... berdasarkan background keluarga dari bapak, emak sampai ke adik bungsu malaun haramjadah botak nih... dari kacamata umum adakah diorang sekeluarga mengamalkan ajaran Islam seperti yang di bawa oleh Rasulullah, berpegang kepada Al-Quran dan Sunnah... hehehehe... siapa boleh tolong jawap...????

Gua bagi contoh satu jer... eeekkkkk..., sebagai ahli keluarga samada bapak mamat botak nih atau emaknya... atau mamat botak nih sendiri pernahkan diorang bagi media statement melarang atau menasihatkan adik beradik diorang yang bernama Mokhzani supaya tidak terlibat dalam perniagaan ARAK San Miguel kerana hukumnya HARAM di dalam Islam...

Undang2 larangan pengamalan Syiah di Malaysia boleh pulak mamat botak nih ikut...., sedangkan undang2 larangan bersubahat dan terlibat dengan ARAK tak gheti pulak dia nak ikut.... mana lebih besar...???? Undang2 negara atau undang2 Allah....

Anak dengan Bapak sama jer... Perosak Agama... Hipokrit Agama...!!!!

Dalam pertemuan malaun botak bernama Mukhriz Mahadeath dengan guru2 pondok, dia tak tanya ke dengan guru2 pondok tu apakah hukumnya jika salah seorang adik beradik dia jadi Pengarah dan Pemegang Saham terbesar syarikat arak.... boleh ke tak boleh...????

Sebab itulah gua pertikaikan siapa mamat botak yang buat lawak bodoh nih nak peringatkan rakyat nak tolak pemimpin itu pemimpin ini kerana diorang syiah.

Pasal tu gua selalu katakan.... puak2 umno/bn laknatullah nih lebih Besar... lebih Hebat daripada Tuhan, tetapi sebaliknya pulak... di mana Tuhan itu Maha Mengetahui dan Maha Cerdik... tetapi puak2 umno/bn laknatullah pulak Maha BODOH dan MAHA BANGANG....., lebih BODOH daripada BINATANG....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP