IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Semua Poyooooo... hahahaha....!!!!

>> Wednesday, May 01, 2013

Kih... Kih... Kih.... Kah... Kah...Kah... Muakakakaaaaa.... Wakaka.. eekk... eekkk.... back to the Amazonnnnnn.....!!!!

Nasib baik laaaaa..... sebelum ini gua tak sentuh bab bapak budak yang juboq dia kena gali dengan getah paip sudah insaf masuk PKR beberapa bulan yang lepas beb... kah... kah... kah...., sejak awal lagi gua memang tak percaya dengan malaun2 munafik songkok tinggi beb....

Sekarang apa macam....???? Pakat2 pi hantuk kepala kat dinding laaaaa.... pasal ramai2 sudah kena kencing dengan si munafik tuuuu.... muakakakakaaaa....!!!!

Weiiii.... masa dia masuk PKR hari tu dia gunakan ayat yang sama jugak... dia kata apa tau..."Dia sudah insaf dan ingin menegakkan keadilan"... perggghhhh... ayat nak mensucikan diri...., hari ini dia ulang ayat yang sama... ahaaakkksss....!!!!

Boleh la pulak dia kata... "Kebetulan nak pilihan raya saya tampil buat keterangan. Saya ada buat solat istikharah mohon petunjuk dan pedoman. Bersedia hadapi tohmahan orang sekeliling," katanya yang mengaku sudah insaf.

Wallaweiiii... dah dekat2 Pilihanraya boleh la pulak berkebetulan dia nak insaf beb..., masa anak dia buat sumpah merapu dulu pun "kebetulan" nak Pilihanraya jugak (PRK Permatang Pauh).... hahahaha... dalam dunia nih banyak pulak "kebetulan" eeekkkk....

So... hari ini gua pun "Kebetulan" nak maki hamun malaun munafik yang bernama Azlan MAD Lazim nih.... "Weeeiiii... WTF... la... dengan lu punya statement beb.... makhluk macam lu yang cakap mengalahkan Paria... pusing sana pusing sini dalam hukum Islam di panggil MUNAFIK beb.... kalau lu hidup zaman sahabat,,, gua ingat kepala lu sudah kena pancung la... binatang kat hutan lebih mulia daripada munafik bangsat haramjadah macam luuuu.... Pelacur lagi mulia dari luuuu..." hahahaha.... gua dah maki dah... sekarang gua dah insaf... maki hamun... eerrr... "kebetulan" jer... muakakakaaaaa....

Weiiii.... Azlan Mad Lazim.... kebetulan cerita pasal "ganjaran"..., gua nak tanya sikit... berapa lu dapat bro.... cukup ke makan sampai ke anak cucu.., kalau tak cukup gua cadangkan lu buat satu lagi statement siap dengan akuan bersumpah paling laknat sekali, lu cakap "Anwar Ibrahim dah sesah lubang bontot lu pulak... sampai koyak rabak beb..."...!!!!

Gua kompom... dengan pengakuan terbaru itu yang berkebetulan nak Pilihanraya nih... sure rakyat 1Malaysia akan tolak Pakatan Rakyat beb.... umno/bn laknatullah pasti menang besar beb....!!!!


Lagi satu gua nak bagitau... gua agak laaaa... lu satu keturunan memang spesies kena sontot juboq agaknya.... hahahaha.... "Genetik Bontot Rabak"... muakakakaaaa...!!!!

Kesimpulannya di sini... apa yang gua nak bagitau kat lu orang supaya jangan happy sangat dengan kemasukkan spesies2 lembu umno/bn laknatullah dalam mana2 Parti Pakatan Rakyat..., Nabi pun dah pesan supaya berhati2 dengan puak2 munafik... inilah natijahnya... hahahaha...!!!!

Bila ada jer... puak2 munafik umno/bn laknatullah masuk PR... perghhhh.... punyalah sanjung puji puja pelbagai... apatah lagi yang masuk tu VIP.. VVIP.... lu orang punya seronok tak henggatttt.... sekarang apa macam...???? Jilat laaaa... ludah masing2... hahahaha...!!!!

Nota: Ini semua spesies bertuhankan wang ringgit...., ada imbuhan semua jadi... tapi kalau dah spesies seperti cerita serigala dan gembala... sendiri mau ingat laaaaa...., pergi mana pun kiri kanan orang akan meludah laaaaa....

Lebih baik mampus jer.... daripada hidup menanggung malu kerana menjual maruah... bodoh punya makhluk yang takda akal nih....!!!!

Buat umno/bn laknatullah pulak.... lu orang memang suka gileeerrrr... dengan cerita dalam kain kaaannnn.... sejak dulu, kini dan selamanya seks berpisah tiada dengan lu orang.... hahahaha... esik Utuseks Malaysia muka depan... cayalahhhhh....!!!!

Buat PKR pulak... hahahaha... pantas jer keluar statement dan baru hari ini nak bagi penjelasan permohonan munafik tu nak jadi ahli belum diluluskan... adoooiiiiyaaaiii.... weiii... bosan aarrr....!!!!

Lu orang layan laaaaa.... PKR punya statement kat sini..., gua nak pi layan main Gasing dengan Najib Razak sambil bergelak ketawa dengan Rosmah Mansor... hehehehehe....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP