IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dondang Sayang... hahahaha...!!!!

>> Sunday, May 26, 2013

Malam ini Anwar Brahim berdondang sayang di Padang Timur (Amcorp Mall - tempat gua melepak masa zaman sekolah dolu2... Rootbear Float A&W tuuu...).

Petang tadi gua pulak berdondang sayang di kampung Anwar Brahim.... di Cherok Tok Kun... dalam edisi jalan2 cari makan pekena Mee Kuah Ketam Pak Man.... perghhhh....!!!!

Orang yang bertanggung-jawab angkut gua sekeluarga kesana adalah Pak Jang gua yang tinggal di Sungai Ulaq, Kulim. Lepas Asaq kita kena gerak katanya, pasai kedai tu tutup pukui 7.00 petang. Kami pun wokey jelah... hahahaha...

Rupanya ikut jalan dalam, dari Kulim ke Cherok Tok Kun tak sampai 45 minit pun... hahahaha.... nasib baik orang tak berapa ramai.. apalagi kasi order laaaa....

gambar google...

Dari segi rasanya... jika ikut tekak gua dalam kategori sedap... dan gua bedal 1 pinggan setengah.... di mana yang setengahnya gua rembat pramugari punya bahagian... hahahaha... sebabnya pramugari dan anak2 gua sememangnya spesies tak berapa minat dengan "mee", dalam tak minat tu diorang boleh pulak melantak sampai licin pinggan.... adussss....

Tapi... itu ikut tekak kami sekeluarga laaaa... ikut tekak lu orang wa phu chitau.... lain orang lainlah selera tekaknya kaaannnn..!!!!

gambar google... Yummm... yummmm....!!!!

Gambar tu... kredit kat google jelah pasai dalam dok beramai2 tadi... tak teringat pulak nak ambik gambaq.... sapa2 yang nak cuba try... lu orang drive jer... ke Cherok Tok Kun lepas tu tanya orang kat mana kedai tu... pemes woooo.... kat sana... (gua nak bagi location... gua pun ikut orang... sendiri mau ingat laaaa.... hehehehe...)

Malam ni gua lepak rumah Pak Jang gua... pasai jiran2 dia dah pesan ajak melepak malam ni pekena Ayaq Ketum pulak (yang ori tanpa bahan pengawet tau.... orang kampung style...)

Tengahari esok check-in Park Royal Batu Feringhi.... hahahaha... kat sini la yang gua bagitau "Kuew Teow Goreng" terbaaaeeeeeekkkkkk.....!!!!

Sapa2 tau kat Penang mana tempat Nasi Kandaq Melayu yang terbaeeekkkkk..... bagitau sama gua, kalau Nasi Kandaq mamak kirim salam jelah... lu orang pun tau kaaannnnn.... gua punya pendirian pasai mamak nih... muakakakaaaaaa.....!!!!

So... minta tolong inform gua "Nasi Kandaq Melayu".... terima kasih daun keladi... chow chin chau... gua nak pi pekena ayaq ketum dulu.... adiiioooosssss....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP