IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno Lawan Sifat Allah...????

>> Sunday, April 28, 2013

Perghhhh.... telus betul saringan pilihan calon2 PRU eekkkk...., transformasi Najib memang terbaeeeekkkkk.... wa cakap luuuu.... hahahaha... terbaek dalam kategori penyamun, perompak, penyangak dan lanun2 barisan nasional.

Mana taknya.... lu orang tengok aarrr... repot polis kat bawah tuuuu... berkaitan dengan penyamun bn mana beb... kah... kah... kah....

Gambar tak clear la pulak... pandai2 adjust laaa... hehehe...

Mengikut Akta Kesalahan Pilihanraya 1954, mana-mana calon yang terpilih dan wakil tidak menghantar penyata perbelanjaan dalam tempoh yang ditetapkan, adalah tidak layak bagi calon berkenaan untuk bertanding pada pilihanraya berikutnya.

Pada 16 April 2013 yang lepas, Dr Hj Mohd Puad Zarkashi telahpun menerima watikah untuk bertanding sebagai calon BN dalam PRU-13 bagi Parlimen Batu Pahat. - selanjutnya Kelab Greenboc.
Tetapi bagi penyamun dan penyangak..., semua tu tak menjadi hal sebab SPRM dan SPR... diorang yang punya, boleh kowtim maaaaa..... hahahaha....!!!!

Dalam repot polis berkenaan, pengadu Saudara Siam Bin Kasrin telah mengemukakan aduan berhubung salah laku yang telah dilakukan oleh calon Barisan Nasional (BN) iaitu Saudara Mohd Puad Zarkashi.

SPRM pulak... asyik makan minum kongkek tidoq jika melibatkan ketuanan melayu... hahahaha... jika melibatkan PR... tak sempat nak makan minum tidoq... kongkek jauh sekali laaaa.... muakakakakaaaa.... macam siaaaaaalllll.....!!!!

Itu la pasal.... dalam bn semuanya boleh beb... hingga sanggup menentang dan melawan sifat2 mustahil bagi Allah... hahahaha....!!!!

p/s: Bila gua sentuh bab "Sifat2 Mustahil bagi Allah" yang umno/bn laknatullah buat nih... pasti ada puak2 lembu jadi benggong., melayu2 yang mengaku Islam dalam umno laknatullah faham ke dengan maksud "menentang sifat2 mustahil bagi Allah"... gua menunggu jer... komen2 bangang dari diorang... kah... kah... kah....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP