IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Syhhh... Kak Mah Suruh Senyap.

>> Monday, April 22, 2013


Syhhhhh.... Kak Mah buat isyarat jangan kecoh2 beb...!!!!
Dalam waktu yang sama dia jugak bangga dengan laki dia yang ejakulasi pra-matang selama ini... lemah selemah lemahnya.... hahahaha...!!!!

Selepas hari penamaan calon Sabtu lepas, ini kalilah dalam sejarah pilihanraya hantu raya Malaya aka Malaysia kita dapat saksikan begitu ramainya dikalangan pemimpin2 Barisan Nasional yang melawan tauke (parti) diorang dan bersaing sesama sendiri.

Gambaran ini jelas memperlihatkan bahawa kepimpinan Najib daughter of Razak tersangaaatttt.... lemah dan ramai juga yang bertindak keluar parti sebelum dipecat, seterusnya memilih untuk menjadi calon Bebas.

Jom layan berapa ramai dari Barisan Nasional yang keluar parti dan jadi bebas. Pada mulanya kita sedia maklum hanya 22 ahli umno laknatullah sahaja... tapi bila klik di sini, rupa-rupanya 58 umno laknatullah yang dah kompom kena pecat, 3 umno laknatullah tengah tunggu surat tunjuk sebab.

Manakala 2 ahli dari Gerakan dan 1 ahli dari MCA, semuanya 61 orang ahli daripada BN yang nekad keluar untuk membebaskan diri diorang daripada parti pusat ternakan haiwan yang korupsi itu... hahahaha....!!!!

Bayangkan.... setiap satunya mempunyai penyokong masing2... mungkin 100... mungkin 1000 orang penyokong atau berapa ramai sekalipun ianya tetap mengurangkan sokongan dan undi kepada barisan nasional. Itulah sebabnya Najib geleng dan garu kepala beb....


Begitu jugak halnya yang berlaku kepada Pakatan Rakyat.... tetapi tidak sekronik barisan nasional.... muakakakakaaaa.... 6 orang dari Pakatan Rakyat berbanding 61 + 3 orang dari Barisan Nasional.... mampus bn kali ini.... dan ini kalilahhhhhh....!!!

Walau bagaimanapun masalah pertindihan yang berlaku dalam PR yang disebutkan sebagai "Masalah Teknikal" telah dapat diselesaikan hari ini. Tak perlu nak pecat memecat dan kena cat.... tak seperti umno/bn laknatullah masalah dalaman pun tak boleh selesai.

Hari ini.... "PAKATAN" telah menemui "PERSEPAKATAN".
umno/bn laknatullah apa macam....???? Lu orang baca di sini... malas gua nak copy paste senarai nama ahli parti umno laknatullah yang kena pecat beramai2 tuuuuu....!!!!

Yang bikin gua gelak guling2 dengan Lembaga Disiplin umno laknatullah nih... apabila diorang issue surat tunjuk sebab "Kenapa tindakan disiplin tidak boleh di ambil" terhadap 3 orang ahli mereka.... kah... kah... kah....

Bagi gua tak payah balas atau layan surat tunjuk sebab tu... kerana ini bukannya soal periuk nasi atau dapur berasap atau tidak.... bukannya melibatkan pendapatan bulanan pun... so pi mampus jelah dengan surat tunjuk sebab parti.... ada takda parti umno laknatullah tuuuu.... tak penting pun... hahahaha....!!!!

Bodoh laaaa... kalau layan si Ahmad Rithaudeen tuuuu....., jika surat tunjuk sebab daripada Human Resources Majikan tempat lu orang berkerja iaitu tempat mencari sumber rezeki..., itu wajib di jawap/balas. Surat tunjuk sebab daripada parti.... hahahahha... lu orang campak jer... dalam lubang tandas...!!!!

Tetapi jika dilihat daripada konteks ketegasan parti... gua respeks dengan Lembaga Disiplin umno laknatullah kerana berani ambil tindakan terhadap ahli diorang. Tak seperti PAS Terengganu... sembang jer... lebih pong pang2... kononnya Islam... pong pang2... Islam siap keluar hadis dan ayat Quran.... tapi takda teloq nak ambil tindakan terhadap makhluk durjana pundek haramjadah yang tandatangan watikah calon hingga terjadinya pertindihan di sana, nafsu serakah tamak haloba mengalahkan Iblis.... hahahaha...!!!! 

Kesimpulannya...., ini PRU terakhir buat umno/bn laknatullah... lepas nih kita kena pastikan parti korup haramjadah itu kalau nak rebut semula peluang mentadbir Malaysia diorang kena tunggu lagi 50 tahun.... hahahahaha....!!!!

p/s: Malam (sekejap lagi) ni gua ada operasi nak buang semua poster gambar Zul Takut Hindu yang puak2 umno laknatullah gantung dan tampal di tiang lampu dan pokok2 sekitar rumah gua.... semalam gua dah sound petugas umno laknatullah jangan gantung gambar anak haramjadah tu kat kawasan rumah gua... sebab gua menyampah dan diorang blah pi gantung tempat lain....

Tup... tup... pagi tadi gua keluar rumah... ada pulak muka anak haram tuuuu... siap laaaa.... tungguuuuu.... sekejap lagi gua humban masuk longkang laaaa... muka si palat haramjadah tuuuu.... hahahaha....!!!!  

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP