IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Standby... Untuk Tahlil Arwah... hahahaha...!!!!

>> Tuesday, April 16, 2013

Bau Najis (BN) sudah lunyai beb.... hampir kesemua Presiden Parti Komponen diorang tak bertanding... apa sudah jadiiiii...... hahaha...!!!!

Muka2 yang melobi merayu mintak nak jadi calon... seperti muka2 basi haramjadah Ibrahim Ali... punyalah kuat dia punya kipas... kantorei.... si Betina mulut sundal yang suka bergaduh adik beradik tak reti hormat abang kandung sendiri.... bertepek dalam longkang...

Gobalakrishnan hero pilem tamil yang baeeekkkk... punya lakonan dapat jugak tempat di Batu Kawan... Zul Takut Hindu yang jarang2 sekali balik jengok kawasan lamanya dulu... dapat jugak tempat di Shah Alam... hahahaha...

Tapi takpaaaa.... dalam dok bergebang sakan petang tadi di port umno laknatullah Puchong... banyak suara2 tak puashati beb... terutamanya isu calon Seri Setia.... ntah mana punya Tengkujuh yang BN campak kat situ... hahahaha....

Lepas tu... petang tadi Pak Sedara gua di Kulim pulak telepon... mengucapkan syukur si Zul Takut Hindu dah out dari Kulim.... bersorak sakan gang2 di sana bila dapat berita si katak penipu tu dah berambus....

Paling beshhhhh.... gang2 umno laknatullah dibeberapa cawangan Shah Alam pun dah mula mengomel tanda tak puashati dengan calon Parlimen diorang.... dengan kredibiliti katak penipu tuuuu... ramai yang protes beb... hahahahaha....

Mampuslah si Katak Penipu nih...., kaki hasut sudah ada... apa lagi... gua tolong tambah ajinomoto dan perencah cili... suruh diorang protes dalam senyap... kerja umno/bn buat macam biasa sebab ada duit masyuuuukkkk.... rembat selagi boleh, tapi undi sendiri mau ingat laaaa.... hahahahaha....!!!!

Kaum India dah kompom takan undi penghina Agama diorang nih..., cara paling elok dengan menayangkan penghinaan Zul Takut Hindu nih di setiap ceramah2 yang melibatkan kaum India.... kompom malaun nih kena boikot beb.... hahahaha...!!!!

Pasal tu gua ucapkan jutaan dan billions terima kasih pada Najib Razak.... kerana meletakkan si Zul Takut Hindu nih di Shah Alam dan juga senarai2 calon BN yang memang power2 punya untuk tumbang.... hahahahaha..!!!

Masa untuk gua melihat kemampusan dan kepupusan BN/umno laknatullah sudah semakin hampir beb.... seronok tak terkata wa cakap luuuu...., buat penyokong2 bn/umno laknatullah..., gua nak pesan satu jelah..., lu orang bayangkan bagaimana kuasa alam pun menolak BN Laknatullah....

Pokok Mati

Tiang Tumbang

Dinding Runtuh

Dalam masa terdekat sebelum 5/5/2013, siapa yang pakai baju BN... besar kemungkinan akan tumbang jugak (mati).... hahahaha.....!!!!

Kesimpulannya.... jangan pakai baju BN sebagai tanda sokongan kepada BN/umno laknatullah.... sebab tanda2 ajal sudah semakin hampir.... muakakakakaaaaa.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP