IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

SPR - Mati Nanti Melolong Seperti Anjing...!!!!

>> Tuesday, April 30, 2013

IPOH: Pengerusi Lajnah Undang-Undang PAS Pusat, Asmuni Awi menggesa semua jentera parti mengabaikan arahan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menurunkan billboard berkaitan kenyataan Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tun Musa Hitam.

Menurutnya, billboard yang memaparkan kenyataan Tun Musa Hitam yang mengatakan bahawa “Negara tidak akan bangkrap jika Pakatan Rakyat memerintah” itu tidak melanggar sebarang etika pilihanraya yang dikeluarkan oleh SPR. Jelas beliau, PAS persoalkan etika mana yang SPR gunakan untuk menghalang PAS menaikkan billboard kenyataan Tun Musa Hitam tersebut.

Asmuni berkata, Peraturan 7.6 (a) Tata Etika Pilihanraya hanya melarang pemasangan billboard yang mengandungi slogan, karikatur atau apa-apa bentuk penyampaian mesej yang berbentuk sindiran dan mengejek sahaja. “Tetapi apa yang dinyatakan oleh Tun Musa Hitam itu merupakan satu kenyataan fakta.

Kenyataan tersebut merupakan satu bentuk pengakuan dan pengiktirafan beliau terhadap kebaikan tawaran-tawaran yang kita tawarkan di dalam Manifesto Pakatan Rakyat”, jelas beliau.

“Kenyataan itu juga bukanlah satu kenyataan fitnah dan menyerang serta tidak menyakitkan hati mana-mana pihak kerana kita tidak paparkan pun nama UMNO dalam Billboard itu”, jelas beliau lagi.

Tegas Calon PAS Dun Manjoi itu, kenyataan Tun Musa Hitam itu merupakan satu sangkalan terhadap dakwaan pemimpin-pemimpin tertinggi Umno-BN termasuk Datuk Seri Najib Tun Razak dan Tan Sri Muhyidin Yasin yang sebelum ini pernah menyatakan bahawa sekiranya Pakatan Rakyat diberikan mandat untuk memerintah, negara akan menjadi bangkrup.

Tambahnya lagi, SPR tidak mempunyai sebab untuk mengarahkan agar Billboard tersebut dicabut kerana kenyataan yang dipaparkan tersebut merupakan kenyataan ahli politik dan dibuat kepada awam.

“Tun Musa Hitam adalah seorang ahli politik dan merupakan bekas Timbalan Perdana Menteri, maka kenyataannya itu boleh diambil oleh mana-mana pihak. Selanjutnya di sini.
Takut dengan fakta eeekkkk... apa laaa... barisan nasional nih, kenyataan berfakta macam tu pun nak takut ke...???? Anjing yang bernama SPR pulak..., bila melihatkan boss diorang dah goyang... mulalah naik syeikhh... angin gila meroyan pun sudah mari laaaa.... bagi nak menghalalkan cara... segala mak nenek arahan pun keluar... hahahaha....!!!!

SPR... SPR.... kalau dah spesies anjing bn/umno laknatullah tu... memang dah tak boleh adjust lagi dah... kekallah lu orang jadi anjing buat selamanya...

 
Tapi bagaimana pula dengan banner yang ini....????
Takan Anjing yang bernama SPR pun kaki video seks jugak kot..... kenapa tak ambik tindakan...???? oooppssss.... gang2 SPR seronok berdoggie agaknya.... muakakakakaaaa....!!!!

Malahan bukan setakat banner tu jer.... apabila umno/bn laknatullah berkempen dengan menayangkan video lucah kepada orang ramai.... hingga hari ini tiada sebarang tindakan di ambil terhadap umno parti laknatullah... apa punya cibai la SPR dan pihak berkuasa (Polis) Malaysia. Sedangkan Akta Bahan Lucah yang ada macam2 Seksyen siap dalam kurungan lagi.... ada menyatakannya. Kenapa tak ikut akta tuuuu...???? 

Lu orang puak2 bangsa umno laknatullah tak pernah ambik pengajaran dengan balasan "cash" yang Allah tunjukkan kepada pemfitnah, pengkhianat, penghina agama dan rakyat..., contohnya seperti kaki fitnah dalam blogsphera dimana, yang sekoq tu rumahtangga hancur bercerai berai... sekoq lagi dikhabarkan tangan kiri hancus dalam kemalangan kereta... dan banyak ekoq lagi bakal menanti balasannya.... tunggu dan lihat laaaa....!!!!

Elok sangatlah... buat pengerusi, pengarah2 SPR dan yang seangkatan bersubahat dengan kerja2 kotor SPR (Suruhanjaya Penipu Rakyat), sampai masanya lu orang juga akan terlantar nazak, disaat2 kehabisan oksigen sewaktu roh lu orang dah sampai ke leher... di saat itu... lu orang akan melolong menyalak serupa anjing.., mengenangkan kejahatan dosa2 lu orang menjadi pengkhianat kepada seluruh rakyat Malaysia iaitu dengan menjadi Anjing Suruhan barisan nasional/umno laknatullah.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP