IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Nak Stock Video Lucah???? Gua Ada Jual..

>> Friday, April 12, 2013

Lu orang kalau nak video lucah tak perlu pergi jauh2... tak perlu nak sorok2 beli atau takut kena tangkap polis dibawah akta bahan lucah kerana menyimpan, menonton dan apa sajalah berkaitan kelucahan... hahahaha....!!!!

Nak video yang halal dan bukannya haram di sisi undang2 Malaysia dan dijamin 100% takan kena tangkap, lu orang boleh contact Papagomo dan gang2 blogger umno laknatullah beb.... lagi baik deal direct dengan papagomo pasal dia tokan besar video lucah beb....!!!!


Sebagai bukti papagomo tokan besar video lucah yang halal dan berlesen di Malaysia ialah sejak isu video lucah keluaran papagomo meletop2 dipasaran... Polis buat derkkkkkk.... jer...., Rais Yatim pun tak ambil apa2 tindakan... Kerajaaaaan Malaysia buat donno jelah... KDN siap gelak ketawa lagi...

So... lu orang jangan risau laaaa... kalau nak melanggan video lucah keluaran papagomo dan bloggers umno laknatullah sebab ianya dijamin takda tindakan undang2, setakat akta video lucah yang digazetkan oleh Keraaaajaan Malaysia tuuuu.... cuma sampah jer... tak ikut dan patuh pun takda hal punyeeaarrrr....

Lu orang nak tau akta sampah tu cakap apa...???? Baca kat bawah nih...;
Seksyen 292 (a) Kanun Keseksaan (Akta 574) yang dikemaskini sehingga 10 Oktober 2002 berbunyi:

"Barang siapa (a) Menjual, menyewa, membahagi-bahagikan, menunjukkan atau secara awam atau dengan apa-apa cara mengedarkan atau bagi maksud menjual, menyewa, membahagi-bahagikan, menunjukkan secara awam atau mengedarkan, membuat, mengeluarkan atau dan dalam miliknya apa-apa buku, risalah, kertas rajah, lukisan, gambaran atau patung yang lucah atau apa-apa jua benda lain yang lucah, hendaklah diseksa dengan penjara selama tempoh yang boleh sampai tiga tahun, atau dengan denda atau dengan kedua-duanya."

Bagi individu yang menyimpan gambar lucah pula boleh dikenakan tindakan mengikut Seksyen 292 dan 293 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara tidak lebih lima tahun atau denda atau kedua-duanya sekali.Tindakan turut boleh diambil mengikut Seksyen 233 (1)(a) Akta Komunikasi dan Multimedia yang boleh didenda tidak kurang RM50,000 atau penjara 12 bulan atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.
Setakat ini yang top meletop hangat dalam pasaran video Anwar, Nurul Izzah, Azmin Ali, Mustapha Ali, Nik Aziz  dan sapa lagi ntah... banyak sangat gua nak ingat... hahahaha...

Weiiiii.... papagomo...., semua tajuk video kat atas tu tak gempak aarrr.... lu ada tak video Najib Razak, Rais Yatim, Shapie Bedal, Nazri Aziz, Mahadeath, Rafidah Aziz, Ummi Hafilda, Ibrahim Ali, Hassan Ali, Zul Nordin, Tengku Adnan, Aziz Shamsuddin, Azalina Othman... Angelina Jolie, Bellina Juling, ramai lagi aarrrr.... yang gua teringin nak tengok... hahahaha...

Lebih2 lagi yang gua teringin nak tengok video Rosmah Mansor.... perggghhhhh..... layan beb...!!! mau pengsan kena hempap dengan kopek kak mah tuuuu...... muakakakakaaaaa....!!!!

Weiiii... papagomo, ada stock nanti bagitau sama gua.... hahaha...!!!! Boleh laaa... gua jadi dealer luuuu... tolong2 jual kat melayu2 bodoh lagi bangang yang kaki seks.... dan gua pun dah congak2 keuntungan kalau gua jual pada melayu2 umno laknatullah yang seramai 3 juta lebih ahli... kalau 50% yang membeli dah berapa gua untung beb... tu tak termasuk lagi melayu2 bangang dalam Perkasa yang ada 400 ribu ahli.... perggghhhhh.... gua boleh jadi jutawan segera sebelum 5 Mei 2013...!!!!
KENYATAAN MEDIA

Saya tidak akan menjawab sebarang petanyaan mengenai isu yang diperkatakan. Semuanya saya telah serahkan kepada peguam saya melalui Awi & Co untuk uruskan.

Datuk Mustafa Ali
Setiausaha Agung.
Jual video seks lagi untung daripada jual orang beb.... wooooowwwww......!!!!
Update 9.30pm: Dosa tanggung sendiri... betul ke pelanduk 10 serupa...???? Nauzubillah..!!!

Fitnah kaaaa.... tak fitnah kaaa... bawa kemuka pengadilan siasat sampai lumat dan mari kita lihat siapa yang keeeeennnaaaaa.....!!!! Tepuk dada tanya selera hantuk kepala kat dinding itu lu punya pasal laaaa.... ada member siang tadi kata.... KIFARAH YUJI.... hahahaha... macam2 la lu orang punya persepsi....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP