IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Tak Pakai Spender... Hanya Rosemak Yang Tahu...

>> Tuesday, April 16, 2013

"Suami saya tidak pernah pakai seluar dalam ".Katanya kepada wartawan yang menemubualnya ditalian telefon sebentar tadi.

Sumber dari Uncle Mountdweller.
 

Muakakakaaaaaa..... gelak guling2 dulu beb....!!!!  Itulah halnya dengan donia politik dan alam rumahtangga beb...

Jika soal buka pekung pasangan masing2 boleh pergi ke Mahkamah Syariah... macam2 ada beb... yang tak sepatutnya di dengar secara umum akan terkeluar tanpa sekatan beb... malu di buatnya. Contoh... heeheeheehee... (gelak orang jahat... intro....)

Macam ada sekoq blogger yang namanya Papagomo tu laaaaa.... tak lama lagi bini dia akan kasi letop semua dia punya tembelang.... itu salah satu contoh yang boleh gua bagi kat sini laaaaa.... kah.. kah... kah... (gelak orang jahat lagi.... ending...)

Begitu jugak laaaa... dengan ahli politik beb..., habis rahsia rumahtangga, rahsia laki bini terbongkar dan diketahui umum.... adussssss.... malunya.... itupun jikalau ada perasaan malu laaaaa.... hahahaha....

Kadang-kala manusia nih... apabila terdesak nak membuktikan diri tak bersalah macam2 alasan akan diciptanya... tak kiralah samada benar atau tidak. Sebagai contoh macam bekas MB Selangor yang baru masuk PAS....



Boleh membodohkan diri dalam mahkamah Australia kononnya tak tahu berbahasa inggeris... hahaha... sendiri mau ingat laaaaa.... pasal tu dikatakan "Jujur dan Ikhlas" perlu ada dalam diri setiap manusia.

Jika tiada 2 perkara tu... tak perlulah nak berebut2 nak jadi calon PRU dan memburu gelaran sebagai YB.... hahahaha....!!!! Huru hara negeri dan negara dijahanamkannya.... contohnya macam umno/bn laknatullah laaaaa.... siapa lagi kaaannnnn.... contoh terbaik makhluk2 yang tidak jujur dan ikhlas.... wa cakap luuuu...!!!!

So... berbalik kepada isu tak pakai spender, jom kita teka Najib Razak pakai spender tak setiap hari.... siapa nak tau... kena laaaa... berbaik2 dengan laki dia.... hahahahaha....!!!!



Atau ada orang lain yang tahu dan boleh bagitau si Najib Razak selama nih... pakai spender atau tidak....!!!!

p/s: Ini entry santai gua pagi nih.... seperti santainya Ng Yen Yen setelah berjaya set-up akaun facebook dengan harga RM1.8 juta... seronok kaaaannnn... jadi YB... hahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP