IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Razak Kaki Wayang... hahahaha...!!!!

>> Tuesday, April 09, 2013

Kita ni.... apabila berbuat sesuatu tanpa keikhlasan pasti takan menjadi beb, pelbagai masalah akan menimpa dari masa ke semasa... gua yakin perkara ini juga berlaku kepada semua orang. Betul tak...???

Begitulah juga dengan apa yang berlaku kepada pemimpin2 umno laknatullah terutamanya Najib Razak wal haramjadah hahahaha... apa saja yang dia lakukan semuanya backfire pada dirinya dan umno laknatullah.

Pasti lu orang berasa pelik bin ajaib kenapa gua katakan macam tuuuu...., pertamanya gua yakin ramai antara lu orang dah baca minit mesyuarat yang melibatkan Sidek Baba Blackship... hahahaa... dan gua baru jer terbaca sekejap tadi... apabila sampai part petikan dibawah terus kepala hotak gua keluar mentol.... woooo... patutlah hidup Najib Razak macam haramjadah rupa-rupanya pemergian dia menunaikan umrah dan haji sebelum ini hanyalah lakonan sahaja... (petikan)

Tuan Syed Hussin ingatkan mesyuarat, Anwar mempunyai pengaruh yang kuat dengan pemimpin Negara Islam dunia. Beliau bebas bergerak bertemu dengan mereka pada bila-bila masa. Pengerusi diminta menasihati Perdana Menteri supaya mesti ada program yang melibatkan Perdana Menteri dengan dunia Islam. Antara yang boleh diambil tindakan segera ialah:

1) Lawatan ke Palestin
2) Pertemuan dengan Pimpinan Islam di Filipina Selatan
3) Pertemuan dengan Pimpinan Islam di Selatan Thailand
4) Menunaikan Umrah.

Kegiatan ini boleh menaikkan sokongan Melayu kepada Perdana Menteri.

Walaupun minit mesyuarat tersebut bertarikh bulan Desember 2012 dan Najib Razak ke Mekah untuk Haji dan umrah berulang kali berlaku sebelumnya... tetapi perkara yang melibatkan agenda politik tak semestinya nak tunggu mesyuarat kaaannnnn.... think thank APCO pasti sudah ajar semua strategi politik pada Najib Razak kaaannnn....????

Dan jika lu orang ingat kembali pada tahun lepas, media kerap mainkan isu Najib Razak solat di masjid situ dan masjid sinun hinggakan Najib Razak ambil wudhu pun di siarkan dalam blog dan akhbar perdana.

Sekeliling tu adalah melayu2 jakun yang tak pernah tengok
Najib Razak ambil wudhuk... muakakakaaa...!!!!
Lepas nih lu orang ambik pulak gambaq Najib Razak meneran dalam jamban...!!!!

Rupanya nak meracuni pemikiran rakyat bahawa Najib Razak seorang pemimpin islamik.... perghhhh... jahat sungguh dakyah yahudi ni yeaaaa.... hinggakan urusan agama pun dipermainkan. Itu maknanya segala perbuatan Najib Razak hanyalah wayang lakonan umno laknatullah jelah.... macam sial wa cakap luuuu....!!!!

Para pencacai umnolaknatullah bekerja keras menaikkan imej Islamik Najib Razak, tup... tup... soalan cepumas budak sekolah kebangsaan sudah kasi kantoi sama Najib Razak daaaaa..... hahahaha.... terkulat2 para pencacai nak coverline... muakakakakaaaaaa.....!!!! Itu bermakna budak2 darjah 6 lebih cerdik daripada Bekas Perdana Menteri 1Malaysia.... wakakakakakaaaa.....!!!!

Apabila digabungkan kenyataan dari minit mesyuarat tersebut dengan pekerjaan haji dan umrahnya serta apa saja yang dia buat di Masjid sana sini, apatah lagi mendapat liputan meluas daripada media pencacai maka tak hairanlah jika segalanya adalah jauh bara api dari panggang babi golek.... kah... kah... kah.... 

Walau apa sekali pun.... itulah sifat dan perangai bangsa umno laknatullah, diorang tak pernah ikhlas dalam perbuatan mereka, setiap apa pekerjaan pasti ada timbal balasnya... hipokrit sejak dulu, kini dan selamanya... hahahaha....

Sekarang lu orang nampak tak erti keikhlasan dalam beribadat.... Najib Razak mana tau semua benda nih... yang dia tau.....????

Lu orang teka laaaa....????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP