IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mampus Ko....!!!! Alhamdulillah....!!!!

>> Wednesday, April 17, 2013

Pagi tadi online jer... berita pertama gua baca "Hasan Lucius Jati Anak Pak Ali" telah dikatakan mampus mati tercekik cokodok dalam kereta yang dipandunya menuju ke Kem Sabha di Ulu Langat. Tu la pasal JPJ dah buat undeng2 jangan makan sambil memandu... kan dah terbuntang mampus mati katak jer....

Desas desus saksi kejadian... sebelum menghembuskan oksigen terakhir, Hasan Lucius sempat mengucapkan rasa kempunannya kerana tak dapat menjadi calon PRU-13 di Selangor. - sumber berita di sini.

Hahahaha....   pi mampus la kat haramjadah sekoq nih....!!!!


Juara Munafik 1Malaysia

Gua pulak malam tadi bermimpi Hasan Lucius dengan Brahim Katak.... dok termenung tepi sungai Gombak belakang PWTC, merenung nasib menjadi katak puru.... wakakakakaaaaa.... tak laku beb....!!!!

Punyalah melalak melilau sana sini... IMR... IMR... IMR.... lastly tersadai tepi longkang... muakakakakaaa....!!!!

Malas gua nak komen banyak pasal makhluk rakus gelojoh nafsu babi nih.... tengok muka pun dah naik menyampah dengan spesies muka tampal kulit babi 14 inci....!!!! Setakat berkopiah hafal hadis dengan ayat Quran melalak sana sini kelentong orang ramai baik tak payah beb...

Walau macamana pun.... gua nak sampaikan jugak pesanan pada Hasan Lucius nih, dalam mimpi gua semalam.... The Great... Great... Great... Iblis cakap kat gua... tolong sampaikan Salam Tahniah kat Hasan Lucius sebab Iblis amat berbangga dengan hasil kerja Hasan Lucius serta tabik spring... oink... oink... oink... kat Hasan Lucius kerana banyak memudahkan kerja2 jahatnya selama ini..

Spesies yang tak tau malu dan takda maruah adalah spesies yang paling hina di mukabumi nih...!!!!

Secara peribadi gua pun nak minta Hasan Lucius sampaikan salam gua kepada cucu dia.... hahahaha... sama2 tau sudah laaaaa....!!!!

Adiossssss.....!!!!

Innalillah... + Alhamdulillah... atas pemergian Hasan Lucius dan Takziah kepada keluarganya sebab dah takda gelaran YB lagiiiii.... muakakakakaaaaa....!!!!

Jenazah Politiknya dikebumikan di sini...;

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP