IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lembu umno Laknatullah Mengamok Beb...!!!!

>> Wednesday, April 10, 2013

Gua selalu dapat email sebegini, dan selalunya gua bolayan jer.... sebab takda guna melayan lembu berdebat pasal isu agama/politik nih... kalau layan jugak lembu2 nih... sebulan pun takan habis beb....

Tu kat bawah tu... salah satu email di mana komen lembu nih gua tak lepaskan, mengamok beb...!!!! Macamana gua nak lepaskan komen dia... kalau dah komen pun tanpa asas dan fakta, ntah paham Islam atau tidak wallahuaklam...????

BEKAS AHLI PAS TEGAR commented on Manifesto BN: Harga Pelacur Di Kurangkan - IkutSukaAku-Isa:

PENYOKONG PAS ADALAH ORANG YG SESAT ....SEBAB PEMIMPIN DIA ORANG PUN SESAT....MENJADI ISLAM MESTI MENGUCAP "TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH" DAN "NABI MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH".

TAPI PEMIMPIN PAS CAKAP ALLAH TU TUHAN UNTUK UGAMA LAIN JUGA (TRINITY UTK KRISTIAN). SYAHAD PERTAMA DAH TAK LEPAS

MELAYU PENYOKONG PKR ORANG YANG MENYOKONG UGAMA LAIN JUGA SEPERTI PEMIM[IN MEREKA ANWAR (PLURALISME AGAMA) DAN NURL IZZAH (MELAYU BOLEH PILIH AGAMA)

Email: adamm63@hotmail.com
IP address: 210.195.255.43
Setelah komen kat atas tu gua tak release... lembu sudah bengang dengan gua dan hantar satu lagi email.... muakakakakakaaaa.... haruskah gua melayan lembu tak cukup akal nih...????
BEKAS AHLI PAS TEGAR commented on Manifesto BN: Harga Pelacur Di Kurangkan - IkutSukaAku-Isa:

TUN PUNYA BLOG NI MEMANG SIAL DAN TAK ADA TELOR... TAK SIAR PUN KOMEN AKU.. SIAR YG MANA SOKONG DIA SAJA... DASAR MANUSIA SIAL, CELAKA, DAJAL, SESAT...MUNAFIK MCM PEMIMPIN, DI MURKA ALLAH..... KALAU BERANI EMAIL LAH KAT AKU DASAR MANUSIA BERUPA SYAITAN

Email: adamm63@hotmail.com
IP address: 210.195.255.43
Gua tepek gambar lembu... apasal keluar gambar Anjing pulak nih...????

Tu email dia ada kat situ... sesiapa yang rajin dan suka melayan lembu dipersilakan... lu orang layanlah, gua tak mau layan lembu beb... buang masa... dan tak mau bagi diorang dapat duit lendir upah provokasi blog2 PR.... hahahaha...

Tambahan pulak semakin dekat dengan PRU semakin galak diorang punya provokasi dalam blog2 pro PR.... semuanya dapat sen bayaran beb... walau seciput 2 hengget satu komen... puak2 kebuluran dan mata duitan nih bukannya kira halal haram... semuanya sapu bersih... janji masyuuuukkkk....!!!!

Itulah tahap mentaliti dan pemahaman bangsa melayu, hanya tau kulit Islam jer... isi Islam tak pernah nak ambik tau... sebab tu jadi sesat kelaut puak2 bangsa umno laknatullah... lu orang baca betul2 ayat " (MELAYU BOLEH PILIH AGAMA) "... apa yang dia paham tentang Melayu dan Agama...???? Nampak sangat sedang membodohkan diri sendiri.... hahahahaha....!!!!

Ini yang gua maksudkan dan selalu gua perkatakan, puak2 yang menjerit melalak pasal isu "Kalimah Allah" pasal isu Kristianisasi pelbagai, inilah wajah sebenar diorang...  bukannya tau hukum halal haram pun.... lagi mau sembang pasal agama...!!!!

Tapi takpa... ianya hanya HARAM kepada orang Islam sahaja bukannya HARAM kepada orang Melayu... so apa ada hal kaaannnn....!!!! (Fahamkan maksud tersirat di sini wahai lembu2 umno laknatullah sekalian)

Nota buat lembu ternakan umno laknatullah;
Aduyaaaiiii.... itulah perangai lembu bangsa umno laknatullah, apabila orang tak release komen diorang mulalah maki hamun dan cabar mencabar siap bagi ugutan lagiiii..... hahahaha... maka tak hairanlah kalau lembu2 berkumpul demo depan pejabat PKR baling teloq, simbah cat, bikin huru hara kacau ceramah PR dan pelbagai. Sebab lembu2 umno laknatullah sudah di didik sejak dulu, kini dan selamanya untuk menyusahkan masyarakat... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP