IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Percaya...!!!!

>> Saturday, April 20, 2013

KUALA LUMPUR, 20 April — Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah mengesahkan ada pertandingan di semua 222 kerusi Parlimen dan 505 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) pada hari pengundian 5 Mei ini.

Selepas hari penamaan calon ditutup, seramai 579 calon disahkan layak bertanding bagi kerusi Parlimen lapor The Star Online.

Mereka terdiri daripada 221 calon daripada Barisan Nasional (BN), PKR (99), PAS (73), DAP (51), Bebas (79), STAR (28), Berjasa (9), SAPP (8), SWP (6), Kita (2), PCM (2) dan Bersama (1).
Bagi kerusi DUN, SPR mengesahkan 1,320 calon layak bertanding.

Dengan calon BN seramai 505, PAS (236), PKR (172), DAP (102), Bebas (190), STAR (49), SAPP (41), Berjasa (5), Kita (11), Bersama (4), PCM (3) dan PSM (2).
Itulah calon bebas yang gua maksudkan di sini, calon bebas yang tak bebas... hahahaha...!!!!

Gua difahamkan dan mendapat maklumat sehari dua yang lepas ada calon2 bebas yang telah ditawarkan seminimum RM2.5 juta seorang untuk bertanding. Semua itu adalah persiapan bagi BN laknatullah untuk mempercukupkan kerusi mereka jika kalah dalam pilihanraya 2 minggu lagi.

Gua berani berkata demikian kerana gua sendiri telah membaca sms tawaran untuk menjadi calon daripada cellphone salah seorang VIP dari Negeri Perak yang diminta bertanding di DUN Paloh, Johor. Beliau seorang yang rapat dengan Istana Perak.... walau bagaimanapun beliau telah menolak tawaran tersebut demi menjaga maruah diri.

Malahan.... PRU sekali ini adalah PRU yang mengecutkan umno/bn laknatullah di mana kemungkinan besar BN akan menjadi pembangkang, itu yang diberitahu oleh sahabat gua yang rapat dengan bekas MB Selangor yang dah masuk PAS. 

Jika gua sebutkan namanya sudah tentu lu orang semua kenal beb... tetapi demi menjaga persahabatan gua rahsiakan. Maaf eekkkk.....!!!!

Berbalik kepada isu calon bebas.... gua cuma nak menghasut kepada semua supaya berkempen untuk tidak memilih calon bebas, jangan berikan undi yang berharga itu kepada mana2 calon bebas yang bertanding samada dari pihak BN mahupun PR.

Itu semuanya calon2 yang tiada pendirian, contoh seperti calon bn Pasir Mas... lu orang ingat malaun tu saja2 ke tak serahkan borang pencalonan.... hahahaha... ingat beb... ingattttt.... kepala hotak perancangan serta khidmat nasihat yahudi RM78 juta setahun diguna pakai beb....

Cuba tanya dengan Che Pa... berapa Mahadeath bayar untuk tarik diri dan beri laluan sokongan kepada Brahim Ali.... kah... kah... kah....!!!!

Politik umno/bn laknatullah tak pernahnya bersih beb.... jijik dan kotor wa cakap luuuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP