IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cakap Tak Serupa Bikin & Jeng... Jeng... Jeng...!!!!

>> Tuesday, April 09, 2013



Dulu semasa kepala rambut lebat... cakap macam ni.., Sekarang kepala dah serupa landasan kapalterbang nak bagi 10 minit sahaja kepada Pakatan Rakyat "live" di TV...WTF laaa... sama ini orang... (sambil tunjuk jari tengah...)

Nak ulas lebih2 pun... rasanya tak perlu sebab lu orang pun dah tahu siapa itu umno laknatullah.... hahahaha.... kalau tak menipu, tak putar belit bukan umno namanya... pasal tu kena tambah "laknatullah" kerana Allah sememangnya melaknat sikap2 keji hambanya... tak begitu bunyinya Tuan Guru Ibrahim Ali.... hahahaha.... (Mahadeath gelar si katak tua tu sebagai Tok guru pulak... paraaaahhhh....)

Kepala Mahadeath dah betul2 wengggg... wa cakap luuu... ntah apa punya nyanyuk orang tua tu boleh bagi gelaran "Tok Guru" kepada Raja Katak tuuuu... tapi gua tetap akui jugak laaaa... Ibrahim Al-Kataki selayaknya mendapat gelaran tersebut sebagai "Tok Guru Penghasut Perkauman"

Ni satu hal lagi.... puak2 umno laknatullah Pinang Sebatang dah mula menerima hakikat bahawa ... jeng... jeng... jeng.... hahahaha....

"umno - maksudnya united malai national organisations" bukannya "united mamak naina organisations"... hahahaha...

Gambaq gua rembat dari Biaqpila.

Tetapi cukupkah setakat peringkat cawangan atau bahagian sahaja yang menyedari hal tersebut...???? Sepatutnya melayu2 yang kononnya memperjuangkan bangsa melayu selama ini memperhebatkan kempen menolak kaum mamak dalam parti nasionalis umno. Barulah ada keyakinan bahawa umno adalah parti melayu... bukannya macam sekarang ini..., mamak pokemon (nak carut tuuu.. hehehe) berlambak2 dah tu berlagak mengalahkan melayu...!!!!

Puak2 umno laknatullah sekalian, gua bagi cadangan kepada lu orang semua supaya mendesak kepimpinan lu orang untuk buat perubahan dengan kementerian berkaitan Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) supaya mengubah status mamak kepada Bangsa India dan status Agama sebagai Islam dalam MyKad atau I/C diorang.

Itupun kalau lu orang masih sayangkan parti keris telanjang tu laaaa.... hahahaha..., lepas perambat semua mamak2 pokemon keluar dari umno laknatullah...., lu suruh diorang tubuhkan parti diorang sendiri dan jangan bercakap pasal melayu sebab diorang takda hak dan diorang bukannya melayu... spesies kaduk naik junjung tu bukannya boleh bagi peluang beb...!!!!

Walau apapun.... gua sokong kempen pemuda Pinang Tunggal dalam isu menolak calon2 Mamak Haramjadah dari umno laknatullah... keep it up guys.... tolak calon mamak... mampus calon mamak umno... mampus calon mamak umno...!!!!

Melayu Penang dan Kedah dah mula buka mata... baru sedaq dari lena bahawa calon2 mamak nih... menyusahkan jer.... hahahaha... lepaih nih bila ada mesyuarat pemilihan jawatan kuasa.... jangan dok gatai burit pulak nak lantik kaum mamak jadi Ketua hangpa.... hahahaha...

Tuuuu.... Ketua Pemuda Pulau Pinang.... sepatutnya hangpa humban awal2 lagi... itu pokemon nala punya auta tuuuu... hahahaha....!!!!

Nota: Gua takda masalah dengan Perkauman dalam Malaysia, cuma gua tak suka parti yang mengaku sebagai parti melayu tetapi menerima "Mamak Pokemon" sebagai melayu... bodoh ke tak bodoh melayu2 umno laknatullah selama ini... lu orang pikiaq tengok...!!!!

*** Pokemon : perkataan lembut kepada Pu**m*k.... hahahaha... itu menyatakan tahap benci gua kepada kaum yang ultramelayu itu.... poooorrrraaahhhhh....!!!!***

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP