IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Botak Bukan Tanda Cerdik Beb...!!!!

>> Tuesday, April 30, 2013

Selama ini gua sangkakan makhluk yang berkepala botak kononnya cerdik sebab banyak berfikir, sekarang ini baru gua tau sesetengah atau kebanyakkannya walau sampai botak licin kepalanya tidaklah cerdik dan pandai sangat punnnn....!!!! tetap terserlah jugak kebangangan diorang.. hahaha...!!!!

Dengan manipulasi yahudi pun melayu2 bangang nih boleh percaya..., oopppsssss... jika dakwaan pembangkang selama ini sekadar tuduhan liar tanpa fakta... boleh juga dipertikaikan, tetapi jika ianya berfakta dan di bahaskan pula dalam Parlimen... kenapa masih nak menafikan pulak...????

Cuba tanya Najib Razak berapa dia bayar APCO untuk jadi penasihat kepada Kerajaan Malaysia...??? jawapannya...

KUALA LUMPUR: Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz akhirnya mengakui kerajaan membayar sebanyak RM76.8 juta kepada Apco Worldwide Sdn Bhd melalui anak syarikat Mind Teams. Sebelum ini dilaporkan nilai kontrak kerajaan dan APCO tersebut bernilai RM28 juta, namun sebaliknya Nazri berkata jumlah yang dibayar kepada APCO bernilai AS$24 juta. - sumber.
Cuba buka balik laporan berapa Najib Razak upah blogger Amerika untuk menaikkan imej beliau dan memburukkan parti pembangkang di Malaysia....???? jawapannya...:
This follows another similar write-up in the Asian edition of the influential Wall Street Journal (WSJ) today, repeating the charges that former US president George W Bush's former speechwriter Joshua Trevino (right) admitted to being paid US$389,724.70, between 2008 and 2011, as well as a free trip to Malaysia.The payment was to provide "public relations and media consultancy" services to the Malaysian government. - sumber.
Jadi... gua tak terkejut dengan dokumentari yang mangkuk ayun nih siarkan.... kononnya seperti dakwaannya diperenggan terakhir posting beliau...;
Cuma mengejutkan, puak penyokong Israel kini secara terbuka menunjukkan sokongan mereka terhadap  'Kerajaan Baru Malaysia' itu.
Gua tak terkejut dengan caranya manipulasi berita... sebab mangkuk tu pun cari makan dengan Media Prima kepunyaan umno laknatullah..., jadinya... sendiri mau ingat laaaa... di mana etika kewartawanan lu beb.... hahahaha...

Bagi gua... kemungkinan pertikaian dakyah atau propaganda ini di bayar oleh Najib Razak aka umno/bn laknatullah untuk memburukkan imej Pakatan Rakyat serta menakutkan rakyat kononnya "Kerajaan Baru Malaysia" disokong oleh Israel masih boleh dipersoalkan...!!!!


Jadi kepada mangkuk ayun bertingkat tu.... dinasihatkan selidik dan buat kajian dahulu sebelum memperbodohkan pembaca blog luuuuu.... dan rakyat...!!!!

Cuba tanya kepada diri lu sendiri... siapakah yang sokong usahasama dengan Israel selama ini... adakah PAS, PKR dan DAP...???? Atau kerajaaaaaaaan barisan nasional...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP