IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bekas Menteri Cibai...!!!!

>> Sunday, April 28, 2013

Apabila terbaca laporan Sinar Harian... tiba2 gua punya perasaan menyampah melantun2 dengan sikap bekas menteri KDN nih...., daripada gua tepek muka cibai Hishamuddin anak Hussin Onn... lebih baik gua tepek lagu dari Niki Haris layan syahdu pagi Ahad nih... sambil dancing dengan pramugari/pramugara masing2 lagi bagus.

Sambil baca sambil layan lagu lagi beshhhhh... sekarang lu orang scrolldown... tekan play... lepas tu scroll-up sambung baca... lepas tu pakat2 maki bekas menteri haramjadah nih beramai2.... muakakakaaaa..!!!!

Gua pun tak paham laaaa... dengan sikap bekas menteri KDN nih... dah la pergunakan kakitangan KDN untuk kempen politik dia di Sembrong, lagi mau buat bising pasal kenyataan Husam Musa berkaitan kematian Timbalan Ketua Pengarah Kastam 2 hari lepas. Nak ugut itu ini... weiiii... pi jahanam la dengan lu punya ugutan...!!!!

Apa punya jenis pundek la bangsat sekoq nih... kenyataan2 berbentuk perkauman yang dikeluarkan oleh Mahadeath, Ibrahim Katak, Zul Kulim dan seangkatan dengannya tak mau pulak dia ambik tindakan. Pondan punya spesies la cibai nih....!!!!

Bersikap Bacul dan Dayus dengan kenyataan2 dari Chua Soi Lek sebelum ini. Isu Lahad Datu pun tak gheti nak selesaikan... lembab macam babi cacat... lagi mau kecoh dengan ugutan pada Pembangkang.

Kegiatan Ahlong yang dia janjikan untuk dibenteras secara total pun tak terlaksana.... dan kes2 melibatkan Ahlong makin menjadi2 pulak sekarang ini... contohnya seperti di sini dan terbaru di sini.

Memang cibai wal laknatullah la malaun nih wa cakap luuuuu.... macamana boleh duduk kat kerusi Menteri KDN pun gua tak tau... mungkin pasal kabel besaq sepepet dia si Najib Razak... atau sebab yang melantik dan memberi undi kepadanya sememangnya bodoh sejak azali lagi....

Nampak sangat sikap double standard malaun haramjadah nih dalam setiap isu/kes secara berpilih. Di sini gua nak menghasut rakyat dalam Parlimen Sembrong. Johor supaya menolak dan tumbangkan malaun haramjadah nih dalam PRU-13 minggu depan.

Malaun haramjadah nih tak layak untuk memangku apa jawatan Menteri dalam kabinet Kerajaan Malaysia sebab kebodohannya telah terbukti sejak menjawat jawatan Menteri Pelajaran dulu. Tak ada apa yang cerdik dari kepala hotak dia yang beku tu...., hanya harapkan nama Bapak dia jer... selama ini untuk popular... kalau harapkan dia selayaknya jadi tukang penyapu kat Central Market boleh laaaa.... hahahaha....

Aaaahhh.... cakap banyak pun tak gunalah dengan muka2 cipalat dari bn/umno laknatullah nih... semuanya macam sialan jer....., yang pasti Ahad minggu depan adalah hari terakhir buat diorang semua.

Kita tumbangkan dan campak muka2 cipalat calon2 bn/umno laknatullah secara total ke longkang buat selama-lamanya..., ini kalilah rakyat Malaysia wajib bersatu mencampakkan bn/umno laknatullah demi perubahan Malaysia yang berjaya...

Cukup-cukuplah legasi bekas2 Perdana Menteri terdahulu dalam kabinet kerajaan Malaysia... bagi peluang kepada orang lain pulak. Macam laaaa... negara nih makbapak diorang yang punya dan orang lain takda hak....!!!!

Pundek punya Hishamudin mulut lebar nih....!!!! Walau ramai yang mendesak malaun cibai nih letak jawatan sebelum ini, tapi dengan berbekalkan kulit babi yang bertampal di mukanya selama ini... dengan selamba babi jer.... dia buat bodoh... aahhhh.... pi mampus la sama cibai nih..!!!!



Terlupa la pulak nak menghasut... selain daripada Parlimen Sembrong, rakyat Bagan Datok pun sewajibnya tolak bekas menteri pertahanan si kaki tinju muka anak orang...., siapa lagi jika bukan si Zahid Hamidi.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP