IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

"Tonton Segera... Sebelum Blackout"

>> Wednesday, March 20, 2013



1) Bodoh2 jer... orang2 Sarawak diperbodohkan oleh penyangak tua dan ahli keluarganya.

2) Najib Razak pun terpalit jugak.

3) Pendedahan ini tak memberi sebarang makna, kerana negara masih di bawah KERAjaan bn.

4) Pihak berkuasa menonton dokumentari ini sambil makan kuaci.

5) Lu orang tambah la sendiri...!!!!

Relax aarrr.... olang tua... apasat lu manyiak emosional meh.... hahahahaha... itu pokok ada monyet sudah goyang kaaaa....!!!!

Kesimpulannya... kepada rakyat Malaysia sekalian (termasuk Sabah/Sarawak)... setiap 5 tahun sekali kasi tukar itu pemimpin maaaaa..... jangan bagi diorang pegang jawatan lama2.... inilah jadinya.... bolot sorang2... contoh terbaik...

1) Mamak Mandeliar Mahadeath Al-PandiKutty - 23 tahun.
2) Taib Mahmud - ntah berapa tahun malas mau kira... kalau tengok dari segi fizikal dah boleh masuk kain kapan dah ni... tapi masih mau pegang jawatan... hahahaha....
3) Menteri2 dalam KERAjaan BN - muka masing2 dah expired otak dah tepu... tiap tahun muka yang sama jer... tak boring ke....

Pengajaran dan tauladannya: Sesiapa (rakyat Malaysia) yang memberi sokongan dan undi kepada calon barisan nasional... dengan secara tidak langsung lu orang telah bersubahat mengadai negara dan menjadi pengkhianat kepada bangsa dan agama.

Kerana tanpa undi dan sokongan lu orang semua... pengkhianat2 dan petualang2 bangsa/agama ini tak dapat buat dosa merompak harta negara/negeri serta menyusahkan hidup rakyat.

Sebagai ganti kerana tidak memberi undi kepada diorang..., lu orang mendapat pahala kerana menghalang muka2 ahli neraka ini dari membuat kejahatan dan kemungkaran di bumi Malaysia.... muakakakakakaaaa....!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP