IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Nak Kencing Kubur Mahadeath..????

>> Wednesday, March 20, 2013

Tunku Abdul Rahman (bekas Perdana Menteri I) dituduh “lebih teruk” semasa Mamak Mahadeath sendiri didedah terlibat dalam sindiket mengkhianati negara.

"Kita patut tengok balik dan ingat. Tunku Abdul Rahman lebih teruk daripada saya. Dia beri sejuta kewarganegaraan kepada mereka yang tidak layak. Jadi kenapa apa yang dia (Tunku Abdul Rahman) buat tak salah dan apa yang saya buat ini salah?” dalih Mamak Mahadeath pada 17 Januari lepas, dipetik portal berita Malaysiakini.com

Malaysiakini.com pada 20 September 2011 melaporkan, kabel diplomatik Amerika Syarikat yang bocor mendedahkan, bekas pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Rashid Abdul Rahman mengakui pernah mengeluarkan lebih 60,000 kad pengenalan palsu kepada pekerja asing di Sabah sekitar 90-an, atas arahan Umno. Siapa... Presiden umno masa itu...????

12,799 pemegang kad pengenalan dari Pulau Pinang sendiri tidak diketahui negara asal kelahiran tetapi dikesan dalam daftar pemilih SPR.

Dalih Mamak Mahadeath itu sekalisgus membayangkan beliau tahu dan terlibat dalam sindiket memberi kad pengenalan kepada warga asing di Sabah. - Sumber Pakaq.
Jika dulu apabila bercakap saja pasal mahadeath pasti ada yang melenting beb, gua ambik contoh paling dekat dan seperti lu orang yang setia dengan blog gua nih pasti tau siapa kaaaannn.... hahahaha... siapa lagi kalau bukan Pak Mertua gua sendiri... ngeeeeee.....!!!!

Sampai hari ini sebagai totok setia umno laknatullah... Pak Mertua gua teramat bangga dengan Mahadeath nih, pantang sentuh mau mengamok mempertahankan si mamak celaka haramjadah tuuuu...., dan gua harap pendedahan demi pendedahan berkaitan kejahatan dan kelaknatan bekas Perdana Menteri ke Empat ini dapat memberi kesedaran kepada Pak Mertua gua dan gang2 saluran 1 khususnya dan puak2 bangsa umno laknatullah secara amnya... terbuka minda dan matahati untuk melihat bahawa selama ini diorang tertipu dan di tipu oleh parti umno laknatullah... hahahha...!!!!

Tapi malangnya..... Pak Mertua gua hanya percaya pada TV3 suku dan Utusan Meloya di mana pendedahan kebangsatan mamak haramjadah tuuuu... kompom tak di terbitkan... hahahaha... tapi takpa... gua selalu print-out cerita2 pasal penyelewengan umno/bn laknatullah dan sengaja tinggalkan di rumah mertua gua apabila setiap kali ke rumahnya, dengan harapan diorang laki bini terbaca terutamanya Pak Mertua gua laaaa...!!!!

Pengkhianat Negara

Seperti petikan laporan dari Harakahdaily nih.... biaq dia tau siapakah mamak haramjadah nih sebenarnya... Pengkhianat dan Pengadai Negara.
"Saya ulang, kalau polis dengar apa yang saya katakan ini, sila rakam. Gunung berapi dalam dada saya sudah mahu meletup. Kalau polis mahu dakwa saya silakan. Kita jumpa di mahkamah," katanya kepada kira-kira 5,000 hadirin.

Hassnar yang merupakan bekas seorang tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) pada tahun 1998 juga berkata, IC tersebut bertujuan untuk menumbangkan Parti Bersatu Sabah (PBS) yang belum menyertai BN ketika itu.

"Pada tahun 1988, PBS sedar perkara ini berlaku dan syarat yang dikenakan saya mesti dipenjarakan.

"Jadi saya ditahan di bawah ISA selama 59 hari. Walaupun saya buat kerja buat kerja untuk Umno ketika itu, saya tetap ditahan. Jadi berkawan dengan orang Umno kerana walaupun anda buat kerja untuk mereka, anda tak terkecuali daripada diambil tindakan," katanya.
Itu la pasalnya.... gua selalu katakan melayu2 umno laknatullah nih bodoh beb... sebab percayakan kepada mamak mandeliar.... dilantiknya mamak mendeliar jadi pemimpin dalam parti dan organisasi... sekarang tengoklah apa dah jadi pada negara tercinta nih.... porak peranda dibuatnya.

Kepada Polis Raja Di Malaysia...., tu pendedahan dah di buat dan beliau (Hassnar)  mencabar kalau berani pergilah tangkap petualang negara tuuuu.... atau dakwa beliau dan cerita dalam mahkamah, janganlah asyik dok makan kuaci dalam balai..., lepas tu macam siput babi tak cukup zat... slow nak mampus jika melibatkan bangsa umno lakhnatullah nih....

Kepada Yang Di Pertuan Agung.... takan nak melepak lagi kot...., ambil la tindakan tarik balik gelaran TUN daripada Mamak Mahadeath tuuuu.... hahahaha..., elok sangat la tuuu... Pak Mertua gua orang Pendang, Mahadeath orang Kubang Pasu dan Agong pulak orang Kedah.... hahahaha... ketiga-tiganya satu negeri beb....!!!!

Kepada Mahadeath pulak.... doa Allahyarham Ustaz Fadhil Noor dah makbul beb... lu dipanjangkan umur supaya lu boleh mampus dengan mata terbeliak melihat segala hasil kerja jahat lu selama menjadi PM 23 tahun....!!!!

Pergghhhh... anak sendiri sebagai pemegang saham terbesar syarikat arak tak ternasihat... lagi mau sembang pasal Islam... pi mampuih laaaaa.... dengan putaq belit luuuu... dasar mamak lidah biawak... penipu orang Melayu dan Islam.... khhhaaaaakkkk.... ptuuuiiii.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP