IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pembaziran Amalan Setan....!!!!

>> Thursday, March 21, 2013

Cadangan GILA dari seorang tua yang bakal kehabisan oksigen tak lama lagi. itupun jika mengikut lumrah manusia laaa... !!!! Lagi lama Mahadeath hidup, lagi banyak cadangan gila dan mengarut dari kepala otak nyanyuk gila dia... hahahaha...

Ada ka patut si Mamak Kerala Mahadeath mencadangkan agar buku geografi Rosmah Mansor diedarkan ke sekolah sebagai pedoman generasi akan datang....????

Weiii... Mahadeath..., lu dah buat kerosakkan pada Malaysia..., lagi lu mau merosakkan minda murid2 sekolah dengan cerita ramayana si Rosmah Mansor tuuu...????



Daripada lu... dendangkan cerita pompuan puaka tu pada murid2 sekolah... lagi bagus lu ceritakan kisah Datin Sri Hasmah bini lu.... bodoh punya mamak kerala nih...., sejahat2 lu Mahadeath... gua tetap respeks bini lu lagi daripada lu dengan pompuan puaka tuuuu.... bangang tak sudah mamak kerala nih....

Apa faedah yang murid2 sekolah akan dapat daripada citer/buku geografi betina tuuuu... apa sumbangan dia pada negara... opppssss... kena tanya Rafidah Aziz dan Rahim Thamby Kecik apa sumbangan betina puaka tuuuu... hahahaha...

"Ini adalah buku yang baik untuk dijadikan pedoman generasi baru 100 atau 200 tahun akan datang," katanya ketika melancarkan buku setebal 180 halaman itu di Kuala Lumpur hari ini - kata Mahadeath.
hahahaha.... part tu gua sokong, untuk dijadikan pedoman kepada generasi akan datang. Jika nak cari isteri jangan seperti spesies betina hipokrit tu.... buat bini boleh... kah... kah... kah....!!!!

Malas nak sembang banyak pasal betina puaka gila glamouressss... dan berjiwa perasaan bagus nih, lebih baik murid2 sekolah serta rakyat Malaysia ikut nasihat Dr. Asri seperti di bawah....



Jangan membazirkan wang anda untuk buku biografi bodoh tuuuu.... takda apa manfaat pun. Dalam peperiksaan nanti bukannya ada soalan yang keluar berkaitan pompuan puaka nih... hahahaha...

Kalau bagi free di sekolah sekalipun..., andaikata anak2 gua bawa balik kerumah... sudah pasti gua akan kumpulkan kesemuanya dan jual kat keling botol..... hahahaha... duit tu buat beli sabun pencuci mangkuk tandas... muakakakaka....!!!!

Gua cukup menyampah dengan betina spesies gedik dan perasan nih....!!!!
Gua harap betina ni akan terlungkup sekali bersama2 terlungkupnya bn/umno nanti... takpa... sekarang ni enjoy puas2... tak lama lagi dahhhh.... doakan PR memang jer....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP