IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pasangan Liwat Di Kenal Pasti...!!!!

>> Sunday, March 17, 2013

Kes liwat ke 3 dipersembahkan kepada rakyat Malaysia sempena PRU-13.

Pengarahnya seorang betina belakang mati spesies muka macam talam lempeng tak cukup gula... ketat memanjang, pengarah betina ini pernah berkata "Tudung tak wajib beb... itu hanya budaya orang Arab"... hahahhaa...!!!!

Pengarah Betina yang gua sendiri tak tau anak siapa... status apa.. ada mak bapak atau tidak... wa phuchitau, telah berjaya dalam kariernya dan kini telah berjaya menempatkan namanya setaraf dengan David Teoh, Afdlin Shauki, Ahmad Idham dan ramai lagi pengarah2 pilem tanahair... muakakakakaaa....

Nama2 Pengarah Filem kat atas tu mengambil masa bertahun2 untuk mendapatkan title Pengarah Hebat dan Anugerah.... tetapi pengarah betina ini tak perlu bersusah payah beb, sebuah pilem genre "Seks" dalam sekelip mata berjaya dan sememangnya menepati selera bangsa melayu umno laknatullah.

Pengarah betina ini mempertaruhkan pelakon pilem "Seks" terkenal Malaysia yang di asah bakatnya oleh Pengarah dari Kerala pada tahun 1997.... hingga kini namanya bermain di bibir peminatnya khususnya dari rakyat Malaysia berbangsa umno laknatullah..., populariti pelakon yang diketengahkan oleh Pengarah Pilem Kerala ini berjaya mengatasi populariti Pelakon Pilem Seks berbangsa Cina yang berasal dari Segamat.

Tanpa mahu melengahkan masa lu orang kerana gua yakin lepas nih lu orang nak melawat blog lain pulak, maka dengan itu gua persembahkan "Hero Pelakon Seks 1Malaysia dan Pasangannya" seperti di bawah.... hahahaha... dan syabas gua ucapkan kepada Pengarah Betina Muda yang bernama "Ratu Naga" kerana berjaya melonjakkan dirinya sebagai Pengarah Pilem.

Pelakon utama Liwat 3 - 2013
Pengakuan benar pasangannya dalam FB Abu Nawas II

Secara tidak langsung... Pengarah Betina Muda (Ratu Naga) ini bakal tercalon dalam Festival Anugerah Pilem 1Malaysia tahun 2013 dalam kategori "Anugerah Betina Laknatullah"..

Nota: Kalau nak tau bezanya antara Perempuan dan Betina cari dan baca kat sidebar blog nih.... muakakakakaaa...!!!!

(entry di petang yang membosankan, tepi rel keretapi pantai dalam.... jangan saman gua haaaa....!!!!)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP