IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Panas... Gua Dedahkan Gambar Seks Pimpinan PR..????

>> Wednesday, March 27, 2013

Jika nak sembang bab umno laknatullah nih... perghhhh... memang tak tersembang beb..., bab bunuh berbunuhan... umno juara..., bab rasuah... umno jugaklah juaranya, bab songlap duit projek... umno masih juara... tak caya tanya Raja Ropiah... Khir Toyo... dan bekas2 umno laknatullah...

Bab main bini orang... umno pun juara jugak, bab arak, dangdut, judi toksah ceritalah..., kalau bab anak2 pemimpin umno yang kaki betina, hidup bermewahan, kaki clubbing, kaki arak... bla.. bla.. bla... lu orang sendiri pun dah tau kaaannnn.... hahahaha... so tak perlulah gua dedahkan anak2 pemimpin umno mana yang perangai serupa kapiaq... hahahaha...!!!!

So.... apabila keluarnya cerita ada video seks Nurul Izzah.... gua punya gelak guling2 sampai jatuh katil wa cakap luuuu....

So... memang kompom... umno laknatullah dengan seks nih memang tak boleh dipisahkan.... hidup diorang makan minum tidoq seks... makan minum tidoq seks... dah serupa binatang dalam hutan dan dalam zoo... muakakakaaa....

Teringat gua kisah Menteri Penerangan zaman 90an dulu yang sanggup jumpa tukang urut wak jowo sebab nak besarkan kote dia dan bagi ada ummmppphhh... hahahaha... semoga bekas Menteri umno laknatullah tuuuu... mendapat Rahmat dan Nikmat seks yang di dambakannya... kah... kah... kah...!!!!

Di bawah nih gua sertakan kenyataan media dari PR (yang di inbox kat gua)... kerana selama inipun jangan kata pimpinan PR saja yang boleh hidu sepak terajang dan taktik jahat umno laknatullah...!!!!

KENYATAAN MEDIA UNTUK EDARAN SEGERA
26 MAC 2013

Taktik kotor Umno kerana rakyat semakin memilih Pakatan Rakyat

Menjelang pilihanraya umum ke 13 ini, PKR ingin memaklumkan rakyat bahawa mereka hendaklah bersedia menghadapi pilihanraya umum yang paling kotor dalam sejarah negara.  Di sebalik keyakinan yang cuba ditonjolkan pemimpin UMNO melalui media arus perdana, wujud kekhuatiran yang ketara di kalangan pemimpin tertinggi BN.

Selain dari manipulasi dan pengawalan maklumat melalui media arus perdana, jentera kerajaan disalahgunakan untuk memenangkan BN. Duit cukai rakyat digunakan untuk melalikan rakyat dari hakikat bahawa daya saing negara semakin merosot dan pencapaian ekonomi negara tidak seimbang.

Kepimpinan tertinggi UMNO tahu masa depan mereka telah pudar. Walau pun kepimpinan UMNO cuba memberi gambaran mereka yakin akan menang, kita sedia maklum berbagai maklumat perisikan yang mereka terima telah memberi penilaian bahawa BN akan tewas pada pilihanraya umum ke 13 yang menjelang tiba. Inilah sebabnya Perdana Menteri Dato’ Seri Najib Razak terpaksa berterusan menangguh pembubaran Parlimen.  UMNO sebenarnya sedang mengalami kegusaran dan krisis keyakinan.

Dalam kegusaran ini, UMNO mula mengambil tindakan-tindakan yang terdesak.  Dua teras utama taktik yang diambil UMNO hari ini ialah menakut-nakutkan orang Melayu dan menggunakan askar-askar upahan di ruang-ruang blog untuk mereka-reka dan menyebarkan video-video palsu yang kononnya memaparkan salahlaku seks pemimpin-pemimpin PKR.

Taktik pertama melibatkan menakut-nakutkan masyarakat Melayu bahawa masa depan mereka akan tergadai jika Pakatan Rakyat memerintah, walau pun UMNO lah sebenarnya yang menggadaikan kepentingan orang Melayu selama ini.

Taktik kedua ialah menggunakan dakwaan salahlaku seks. Selain dari video palsu yang cuba mencemarkan nama baik Dato Seri Anwar Ibrahim, kita mendapat maklumat dari sumber-sumber yang boleh dipercayai bahawa beberapa video palsu seks beberapa orang pemimpin lain PKR akan diterbitkan.  Video-video ini merupakan manipulasi imej digital yang melibatkan pencantuman  babak-babak yang tidak berkaitan  untuk memberi gambaran pemimpin-pemimpin berkenaan terbabit dalam salahlaku seks.

PKR ingin mengingatkan rakyat Malaysia bahawa sudah menjadi lumrah perjuangan bahawa mereka yang berada di barisan kebenaran akan diuji dengan sengit. Nabi Yusuf AS, Maryam AS dan Aishah RA semuanya diuji dengan dakwaan seksual. Jika insan-insan mulia ini diuji sebegini rupa, sudah tentulah insan biasa seperti kami tidak akan terlepas dari dugaan dan fitnah.

Fitnah dan tuduhan-tuduhan seksual palsu yang bertubi-tubi ini hanya meyakinkan kami akan ketulusan perjuangan kami. Ia hanya mengukuhkan keazaman kami untuk terus mara ke hadapan. Dan kami yakin video-video palsu ini akan dilihat rakyat sebagai taktik politik UMNO yang terdesak, jijik dan keterlaluan.

Kami yakin rakyat Malaysia akan berdiri teguh dengan kebenaran dan tidak akan mudah diugut atau diperdayakan oleh tipu helah serta muslihat kotor UMNO.  Mereka akan membuat pilihan yang bijak dan membina masa depan negara yang lebih cerah dengan memilih Pakatan Rakyat.

Dato’ Saifuddin Nasution
Setiausaha Agung
Parti Keadilan Rakyat
Gua dan lu orang pun dah boleh agak dan teka perangai jahat iblis kesyaitanan umno laknatullah selama ini... so... faham2 jelah dalam politik nih nak bunuh musuh politik bukannya tembak pakai senapang gajah.

Tapi bunuh dengan fitnah yang boleh merosakkan imej lawannya... lagipun orang melayu nih kalau bab perkara seks nih agak taboo sikit.., itupun jikalau pemimpin PR yang di tuduh buat perkara tak senonoh tu... kompom jadi bahan laaaa... sebaliknya pula jikalau pemimpin umno laknatullah yang buat... orang tak ambik kisah pun, terutamanya puak2 bangsa umno laknatullah.. kenapa orang tak ambik kisah... sebabnya itu dah memang kerja buat diorang selama ini... hahahaha... dah macam lembu yang percaya pada tuannya....!!!!

Jadi kepada pembaca blog atau media internet, berhati2 lah... apabila membaca kisah2 seks dari blog pro umno/bn laknatullah... kerana Allah beri kita otak dan akal untuk membuat perbezaan serta penilaian beb..., baca boleh... nak percaya tu... fikir-fikirkanlah terlebih dahulu.

Ini style apa....???? Gua baru dedahkan satu gambar...
banyak lagi nih... mau kaaa...!!!!

Kalau yang ini lu orang kata ada video seks dia.... gua percaya... sebabnya kena tanya Rafidah Aziz hahahahaa.... eeerrrr... Rahim thamby Kechik pun tau kottttt... hahahahaha... cuba la tanya dengan si thamby kechik tuuuu..., tapi sayang zaman diorang dolu-dolu handphone sebesar botol air takda kamera lagi masa tuuuu.... muakakakakaaaa.... kalau tidak.... ntah macamana la rupanya kaaaannnnn.... berlapis2 kulit nak kena selak dulu kaaaaannnnn.... !!!!

Woooiiiii.... puak2 umno laknatullah sekalian, lu orang kalau nak video seks pimpinan Pakatan Rakyat gua ada berlambak woooiiii... lu orang cakap jelah video seks siapa... Wan Azizah... Nik Aziz... Haji Hadi... Lim Kit Siang... Video Karpal Singh yang pakai wheelchair tu pun gua ada beb.... hahahaha...!!!!

Cybertroopers umno laknatullah nih BODOH macam Papagomo...!!!! Lain kali buat laaaa... cerita Nurul Izzah terajang laki dia ke... dera anak dia ke... derhaka pada mak bapak dia ke... boleh la percaya sikit... ini tak habis2 dengan cerita seks.... Bangang nak mampus...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP