IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Menteri Bengong Macai Pun Bangang Laaa...!!!!

>> Thursday, March 28, 2013

Dari link ini... sebenarnya gua nak sentuh berkaitan Kementerian yang bertanggung-jawab terhadap penghasilan dan penayangan pilem2 di Malaysia. Itu hanya intro jer.... hahahaha...

Kementerian Penerangan di terajui oleh siapa beb... sudah tentu menterinya seorang melayu kaaaannn... dan jika melayu sudah kompom kat Malaysia nih... menteri tu mengaku sebagai orang Islam kaaaannnn.... haha... itu sudah pasti...

Menteri dari parti ketuanan melayu sendiri tidak peka dengan adegan ranjang yang boleh meruntuhkan akhlak remaja masa kini, macamana nak kita harapkan untuk pertahankan bangsa melayu... maknanya bukan hendak membawa kepada kebaikkan.... malahan semakin hancur dan bakal jahanam akhlak generasi muda kini dan akan datang. Apatah lagi Menteri itu juga dikatakan terpalit dengan skandal ontok2 belakang pintu... muakakakakakaaaa.... wallahuaklam...

Menteri yang mengaku beragama Islam itu juga.... tidak peka dengan hukum hakam Islam. So... bagaimana dia mengaku sebagai Islam jikalau kuasa menegur dan menghalang pun dia tak tunaikan. Nak harapkan Jakim dan Syaitan2 bisu yang lain.... gua rasa di Malaysia kuasa Pak Menteri lagi power kot.... hahahaha...!!!!

Secara umumnya.... Makhluk tua expired yang mewakili Parti Ketuanan Melayu dan mengaku kononnya Melayu Islam tu.... adalah hipokrit beb, secara khususnya parti yang mengaku parti melayu dan perjuangkan Islam iaitu umno laknatullah adalah parti penipu bangsa dan agama.

Jika perkara2 seks boleh di bawa ke layar panggung.... inikan pula jika adanya dakwaan kononnya pemimpin/blogger puak2 bangsa umno laknatullah ada bukti perlakuan seks pimpinan PR. Sebab itu gua tak hairan beb... kerana dalam kepala hotak diorang dan kehidupan diorang berlandaskan nafsu... sudah pasti seks tidak ketinggalan.


Melayu2 dari parti ketuanan melayu adalah melayu2 haprak kemaruk seks... hahahaa... terbaru konon adanya video/gambar perlakuan seks Tuan Guru Nik Aziz pulak dah.... ntah apa punya bangang laaaa... puak2 umno laknatullah nih....

Ikut logik akal jelah...., orang yang membesar dalam asuhan agama sukar untuk terlibat dengan perlakuan tak senonoh macam dakwaan blogger umno laknatullah... bukan seperti Najib Razak yang membesar dengan hasil wang Yayasan Noah (Genting)... kalau orang macam Najib Razak dan sepepetnya tuuuu... gua percaya laaaa... hahahaha...!!!!

Kesimpulannya..., isu seks berbudaya dalam masyarakat hari ini berpunca daripada umno/bn laknatullah sendiri beb... kerana selama ini parti laknatullah inilah yang mendidik rakyat untuk melampaui batas2 norma kehidupan.

Lihat sajalah kes rogol, buang anak, tangkapan oleh Jabatan Agama serta pelbagai lagi sebagai contohnya. Majalah2 hiburan jangan cerita laaaa.... kalau boleh bogel lagi bangga agaknya artis2 kat Malaysia nih... terutamanya artis2 betina yang mengaku beragama Islam.... hahahahaha...!!!!

Kepada Tuan Guru Nik Aziz dan Nurul Izzah harap bersabar dengan fitnah2 liar dari umno laknatullah... sebagai tindakan di dunia kemukakan saman kepada puak2 laknatullah tu (pemfitnah). Untuk tindakan akhirat biarlah Allah yang tentukan... kita hanya mampu mendoakan supaya pemfitnah2 dari bangsa umno laknatullah akan mendapat balsannya secara tunai....

Jika ikut doa cara gua.... maka gua doakan semoga pemfitnah2 tu mendapat kecelakaan yang memudaratkan diri diorang seumur hidup... hidup segan mati tak mau... kalau hidup pun akan menyusahkan orang jer.... lu orang bayangkanlah penyakit apa tuuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP