IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, biadap serta maki hamun yang mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak. Jika tidak boleh terima konsep blog ini, dengan segala hormatnya eloklah lu orang blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan lu orang (pembaca) jadi sawan, hilang akal, meroyan serta menambahkan dosa di sini.

Di sini tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip dan berhemah.
Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan ruangan luahan tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 lembu umno nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A, lu orang tak payah menyemak di sini.

Mamak Sial Baca Skrip Setan Di Kenali... hahaha..!!!!

>> Wednesday, March 06, 2013


Orang2 Teluk Ayaq Tawaq (Teluk Air Tawar)... lu orang tolong bagi kepastian sikit... betui kaaa... muka mamak yang keluaq kat TV3 Suku semalam yang mendesak PAS supaya keluar daripada Pakatan Rakyat dan jangan berkawan dengan DAP adalah Bekas Setiausaha PAS....????

(Setelah usaha lakonan sebelum ini mengatakan Ahli PAS itu dan ini banyak kali kantoi... sekali ini puak2 haramjadah laknatullah meneruskan lakonan diorang dengan menamakan sebagai "Bekas PAS" pula.... muakakakakaaaa.... kepala otak yahudi apco memang tak pernah putus asa... sejibik macam Setan... oopppsss... memang Setan pun... Setan yang Di Kenali.... hahahaha....)

Gua tengok ayaq muka pun macam mamak umno laknatullah yang depa bayaq 5 kupang untuk baca skrip depan kamera TV3 Suku.... hahahahaha....!!!!

Dah tu pulak ada adegan pijak gambaq KM Penang pelbagai... banner kutuk PAS pelbagai.... apa punya wayang umno laknatullah productions daaaaa.....!!!!

Tengok pada ejaan nama pun dah macam Mohd Babibux Abu Satar jer..... hehehehe.... patut aarrr.... sanggup jadi suara babi umno laknatullah sempena nak PRU nih...

Ada kaaaa.... ahli PAS berpakaian macam nih....

Lagi gambar2 bangang puak2 upahan umno laknatullah.... hahahaha....!!!!

Siapa Dalang Perkauman beb.... umno kan terkenal dengan sifat perkaumannya... tak caya tanya Katak... hahahaha...


Banyak lagi gambar yang gua snap dari TV semalam... tapi gua suka nak tepek lagi muka si Babibux nih.... muakakakaka.... pasal gua kelakar beb... setiap kali dia nak keluarkan perkataan pasti muka dia tunduk ke bawah baca skrip yang dah tertulis oleh pengarah wayang umno laknatullah productions.... muakakakakaaaa.....

Weiiii.... sudah2 laaaa... mamak bangsat perbodohkan rakyat, ide lu orang nak pecah-belahkan PAS dan Pakatan Rakyat takan berjaya laaaaaa..... semua tu ide bodoh pemimpin2 umno laknatullah yang dah nak mampus beb.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP