IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Kepada pembaca yang bebal.
Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, bahasa jalanan yang biadap serta maki hamun keterlaluan. Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya dan dinasihatkan supaya ANDA blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan anda (pembaca) menjadi sawan, hilang akal, gila meroyan melalak serta menambahkan dosa di sini.

Di IkutSukaAku tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip juga berhemah, harap maaf. Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 macai pencacai lembu umno/BN, macai pencacai PKR dan DAP dan juga Pencacai Walaun PAS nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A dan sekarang dah ada POTA la pulak... atau apa juga saluran untuk menyekat suara rakyat, lu orang boleh pergi mampus. Lu orang tak payah menyemak di sinilah, banyak lagi kerja yang lu orang boleh buat daripada dok memantau media sosial dan menjadi barua aka lembu parti/pemimpin politik spesies bangang bodoh macam telor yang kerjanya memperbodoh dan menyusahkan rakyat jer...!!!!

Mamak Sial Baca Skrip Setan Di Kenali... hahaha..!!!!

>> Wednesday, March 06, 2013


Orang2 Teluk Ayaq Tawaq (Teluk Air Tawar)... lu orang tolong bagi kepastian sikit... betui kaaa... muka mamak yang keluaq kat TV3 Suku semalam yang mendesak PAS supaya keluar daripada Pakatan Rakyat dan jangan berkawan dengan DAP adalah Bekas Setiausaha PAS....????

(Setelah usaha lakonan sebelum ini mengatakan Ahli PAS itu dan ini banyak kali kantoi... sekali ini puak2 haramjadah laknatullah meneruskan lakonan diorang dengan menamakan sebagai "Bekas PAS" pula.... muakakakakaaaa.... kepala otak yahudi apco memang tak pernah putus asa... sejibik macam Setan... oopppsss... memang Setan pun... Setan yang Di Kenali.... hahahaha....)

Gua tengok ayaq muka pun macam mamak umno laknatullah yang depa bayaq 5 kupang untuk baca skrip depan kamera TV3 Suku.... hahahahaha....!!!!

Dah tu pulak ada adegan pijak gambaq KM Penang pelbagai... banner kutuk PAS pelbagai.... apa punya wayang umno laknatullah productions daaaaa.....!!!!

Tengok pada ejaan nama pun dah macam Mohd Babibux Abu Satar jer..... hehehehe.... patut aarrr.... sanggup jadi suara babi umno laknatullah sempena nak PRU nih...

Ada kaaaa.... ahli PAS berpakaian macam nih....

Lagi gambar2 bangang puak2 upahan umno laknatullah.... hahahaha....!!!!

Siapa Dalang Perkauman beb.... umno kan terkenal dengan sifat perkaumannya... tak caya tanya Katak... hahahaha...


Banyak lagi gambar yang gua snap dari TV semalam... tapi gua suka nak tepek lagi muka si Babibux nih.... muakakakaka.... pasal gua kelakar beb... setiap kali dia nak keluarkan perkataan pasti muka dia tunduk ke bawah baca skrip yang dah tertulis oleh pengarah wayang umno laknatullah productions.... muakakakakaaaa.....

Weiiii.... sudah2 laaaa... mamak bangsat perbodohkan rakyat, ide lu orang nak pecah-belahkan PAS dan Pakatan Rakyat takan berjaya laaaaaa..... semua tu ide bodoh pemimpin2 umno laknatullah yang dah nak mampus beb.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP