IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makhluk Asing Bernama Mahadeath...!!!!

>> Friday, March 01, 2013

PETALING JAYA 28 FEB: Bekas ahli Umno, Siti Aminah Mahmud, 63, berkata, beliau bersama kumpulannya pernah membantu pendaftaran setengah juta kad pengenalan (IC) kepada pendatang tanpa izin di Sabah untuk dijadikan pengundi BN.
Menurutnya, pendaftaran segera itu dibuat di bawah ‘projek IC Mahathir’ dari 1990 hingga 1994.
“Setiap kali dihantar berguni-guni (IC). Ia diproses dalam jangka masa sebulan. Katakan (pendaftaran) dibuat pada satu hari bulan, maka ia (IC) akan diserahkan pada tarikh yang sama pada bulan yang akan datang,” kata bekas ahli Umno Cawangan Skudai Kanan, Johor Bahru itu pada sidang media di ibu pejabat KEADILAN hari ini.
Bekas tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) itu ditemani Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin, Pengarah Guaman, Latheefa Koya dan Ketua Biro Kebudayaan dan Kesenian Majlis Pimpinan Wanita KEADILAN, Dayangku Intan.
Siti Aminah berkata, pendaftaran projek IC itu bermula di pejabat Umno Sabah di Simbulan, dalam bangunan dimiliki Datu Mustafa Harun, pemimpin Usno Sabah. Dedahnya, projek itu dibuat ‘dengan kerjasama’ Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) Sabah yang turut mengarahkan penerima IC terbabit mengundi BN dalam pilihan raya umum.
Siti Aminah berkata, semasa bertugas sebagai Pegawai Penerangan Umno, lima peranan beliau dalam ‘projek IC Mahathir’ adalah untuk membantu kempen Umno di Sabah, menambahkan undi Melayu, mencari pemastautin Sabah yang tidak memiliki IC dan memastikan Parti Bersatu Sabah (PBS) tumbang.
“Masa mengurus untuk orang ambil IC, kita pergi ke tempat yang sudah sedia dengan satu ‘ketua’. Bila kita sampai di satu-satu kawasan, senarai nama telah siap, meliputi nama asal atau bukan asal,” katanya.
“Bila kita tengok ada nama bertentangan dengan nama orang Islam, kita ubah jadi nama Islam. Lepas itu kita ambil gambar dan cap jari dan hantar ke pejabat Umno,” jelas Siti Aminah lagi.
Ada orang bertanya.... kenapa Mak Siti tak nak cerita dari dulu lagi... kenapa dah jadi bekas ahli umno laknatullah baru mau bikin hotssss..., ok.. Mak Siti tak payah jawap... biar gua tolong jawapkan... kah... kah... kah...

Woiiiii.... orang2 yang bertanya... macamana Mak nak jawap anak woooiiiii.... belum apa2 Mak dah kena sumbat dalam ISA. Diorang sumbat Mak dan kawan2 Mak yang terlibat dalam projek IC ke dalam ISA sebab nak tutup mulut kami....!!!!

(Dengan gaya Sazali dalam pilem Anak Ku Sazali)...
Sekarang Mak sudah bebas... Mak sudah ada kekuatan untuk bersuara... Mak akan bongkarkan segalanya... biar si Mamak celaka haramjadah pariah Kerala si Mahadeath PandiKutty merengkok sampai mampus dalam penjara... haramjadah punya Mamak Paria.... nasib baik kawan dia yang sama terlibat si Megat Jonet tu dah lama padam... hahahahaha.... (gelak menyeringai macam mak lampir)...

hahahahaha.....!!!!

Walau apapun.... cakap banyak pun tak guna selagi Babi Negara masih memerintah... kerana segalanya "well covered".... siapa cakap banyak masuk ISA...., buat pengetahuan, di JPN Petaling Jaya kegiatan memberi IC (sekarang MyKad laaaa....) kepada warga asing masih lagi berlaku.

Jikalau Mamak Haramjadah si Mahadeath Pandikutty jual Negara... gua memang tak hairan beb... sebab tanah tumpah terunadara....nya di India.... yang buat gua menyampah adalah melayu2 dari kalangan bangsa umno laknatullah... melayu2 yang menjadi Pengarah dan Pegawai2 JPN yang terlibat sama dalam urusan ini sanggup menjual negara dan menjadi pengkhianat negara.

Harap Mak Siti boleh laaaa... beri keterangan di Mahkamah nanti eekkkkk...., sebab sebelum ini pun Siti Aminah Mahmud pun terlibat sama menjadi Pengkhianat Negara... elok laaaa.... kena sumbat dalam ISA.... siapa suruh jadi barua umno laknatullah... orang atas baik punya pulun... lu apa dapat.... hahahaha.... dapat duduk hotel free makan tanggung berak cangkung.... kepala kena cuci tiap hari... Bodoh punya Melayu umno laknatullah.... dah jadi Bekas baru nak melalak...!!!!

p/s: Tolong tarik balik gelaran TUN daripada si Mahadeath Pandikutty anak mamak haramjadah penjual negara perampok wang rakyat..... gua doakan mamak celaka sekoq nih mampus dalam penuh kehinaan... BANGSAT punya makhluk....!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP