IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Kepada pembaca yang bebal.
Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, bahasa jalanan yang biadap serta maki hamun keterlaluan. Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya dan dinasihatkan supaya ANDA blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan anda (pembaca) menjadi sawan, hilang akal, gila meroyan melalak serta menambahkan dosa di sini.

Di IkutSukaAku tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip juga berhemah, harap maaf. Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 macai pencacai lembu umno/BN, macai pencacai PKR dan DAP dan juga Pencacai Walaun PAS nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A dan sekarang dah ada POTA la pulak... atau apa juga saluran untuk menyekat suara rakyat, lu orang boleh pergi mampus. Lu orang tak payah menyemak di sinilah, banyak lagi kerja yang lu orang boleh buat daripada dok memantau media sosial dan menjadi barua aka lembu parti/pemimpin politik spesies bangang bodoh macam telor yang kerjanya memperbodoh dan menyusahkan rakyat jer...!!!!

Kak Mah Senyum Jer.... Hari ini... ahaksss...!!!!

>> Friday, March 15, 2013

Kalau dah mati tu... kira finish laaa..., ada yang percaya.. ada yang tak percaya... walau apapun pasti ada spekulasi2 yang memualkan selepas ini samada dari Blogs atau FB... kah.. kah... kah....

Bak kata Harith Iskandar... kat Malaysia nih ramai Pegawai Penyiasat... muakakakaka.....!!!! Tu tak termasauk Pegawai2 Penyiasat Kedai Kopi lagi tuh... yang berani gua katakan pasti ada spekulasi/tuduhan ini semua kerja Jibby dan Rosemak.... kompom wa cakap luuuuu..... muakakakakaaaaa...!!!!

Yeaaalaaaa.... sebelum inipun dah ada citer tahyul... mengatakan PI Bala kena buatan ilmu hitam.... hahahahaha.... bangang punya cerita....!!!!

Walau bagaimanapun, gua ucapkan Takziah jelah pada keluarga P.I. Bala.

Nak kata apa lagi kannnn.... takan nak ucap Alhamdulillah kot... tak pasal2 makan pelempang Pak Imam pulak..... muakakakakaaaaa....!!!!

Kononnya.... dengan kematian PI Bala... ada orang kata habislah bukti kes Antutoya.... hahahaha...., kes Antutoya kalau ikut apa yang gua tau... kalau nak selesai memang dah lama selesai pun... sebab tak selesainya pasal Musa Safri tak dipanggil, kenyataan dari Sirul yang mengatakan diorang di Kambing Hitamkan pun tak diendahkan oleh mahkamah... dan banyak lagi loop holes perjalanan mahkamah.... so... apa mau cakap lagi... jika yang masih memerintah itu adalah umno/bn laknatullah.... sendiri mau ingat laaaa.....!!!!

Lagi satu hal... bagi yang ada akal boleh berfikir, ambil contoh isu Bapak kepada budak yang kena juboq dengan terung masak kari..., Bapak budak tu... hari ini bukak mulut.. esok polis terkam... kah... kah... kah.... padahal isu pendedahan demi pendedahan dari si Deepak Karpet dah berbulan2 bukak mulut, siap masuk youtube dan dah siap jual buku Black Rose.... sampai hari ini polis lepak jer.... sambil makan kuaci.... hahaha...

Lu orang tak pelik ke dengan perangai polis.... hahahaha...!!!!

Wooiitttt.... Kak Mah dengan Jibby pun tumpang gelak guling2 dengan gua... apa ke hal nih.... muakakakakaaaaa....!!!!!

Lu orang pi la meratapi kematian Bala tuuuuu....!!!!

Gua nak layan aweks Blackrose kat bawah ni dulu..... mantop woooo.... hahahahaha....!!!!


Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP