IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Di Gelarkan Anjing... Tau Pulak Sentap Beb...!!!!

>> Friday, March 29, 2013

Bila orang gelarkan polis anjing umno laknatullah.... tau pulak sentap beb, hinggakan bagi amaran sesiapa yang gelarkan polis anjing akan ditangkap... bla.. bla... bla.... macam sorang cikgu yang gelarkan polis sebagai anjing dalam bahasa jerman.... "doggie" katanya... hahahahaha....

Apalah nasib cikgu tu sekarang ni eekkkk.... kesian kat dia... cumanya polis2 yang tersentap dengan gelaran adalah polis2 yang makan gaji dengan umno laknatullah jer.... manakala polis2 yang merasakan kerja mereka sebagai ibadah tak merasa apa pun.... betul tak...???

Nak rasa apanya dengan gelaran tersebut... sebab gelaran tu ditujukan kepada polis2 yang patuh pada arahan pemimpin/menteri2 umno laknatullah untuk buat tugasan yang bertentangan dengan prinsip kerja/tugasan sebenar polis... maka perumpamaannya sejibik macam anjing yang patuh setia pada tuannya.... sebab mentaliti diorang bahawa umno/bn laknatullah yang bayar gaji diorang selama ini... betul tak...????

Ambil contoh seperti Treller Negara Berkebajikan PAS (sumber harakahdaily) yang ditahan semalam oleh Polis dan JPJ.... dengar cerita sampai 30 orang anggota terlibat dalam operasi tersebut.... perghhhh... ramai gila beb, patut laaaa.... ada sebuah rumah dalam taman perumahan gua kena pecah masuk pencuri.... rupa-rupanya polis buat kerja bodoh kat Perak... hahahahaha....

Lagi satu contoh macam JPJ... lu orang yang luluskan inspection treller tersebut dalam beberapa bulan yang lepas dan tak sampai pun setahun lagi trelller tu beroperasi atas jalanraya... yang lu orang pi check tayar, asap, lampu pelbagai tu apahal.... nampak sangat buat kerja bodoh demi mengikut arahan....!!!!

Dalam konteks alasan "ikut arahan" seperti jawapan pegawai2 yang bertugas, di sini tak bolehlah kita salahkan pegawai yang menjalankan tugas mengikut arahan tu sebagai anjing beb... sebab diorang terpaksa melaksanakan "arahan" yang diberikan dalam keadaan "rela dalam paksa"... so be it...

Yang sepatutnya mendapat gelaran Anjing, sebenarnya adalah pegawai atas pegawai atas pegawai yang memberi arahan bodoh tuuuuu.... padahal dia ada kuasa untuk membantah, tapi tidak membantah.... huhuhu... jawapannya baik boss....!!!!

Samalah jugak dengan apa yang terjadi di Sarawak...., SPRM pun 2x5 jugak..... hahahaha... orang yang dituduh tak disiasatnya... orang yang membuat pendedahan pulak yang diserbu.... mana punya undang2 rimba banat yang diorang pakai daaaaa..... boleh ke kalau digelarkan SPRM juga sebagai Anjing umno/bn laknatullah aka anjing taib mahmud...???? - Mkini.


Dah 32 tahun beb taib mahmud jadi KM Sarawak beb.... lu orang agak2 dia tak songlap ke kekayaan negeri Sarawak selama ini.... jujur dan amanah sangat ke dianya selama 32 tahun tuuu.... hahahaha....!!!!

Dan maklumat terbaru yang gua dapat 2 hari lepas, satu kawasan emas sudah dijumpai di Sarawak beb.... lu orang agak2 laaaaa.... syarikat manakah yang dapat kontrak melombong emas Sarawak tuuuu.... oooollllaaaalalalalalaaaaa....!!!!!

Berbalik pada kisah "anjing" tadi...., kepada abang2 kakak2 polis, sprm, jpj dan agensi2 keraaaajaan malaysia sekalian, lu orang harus faham apakah yang dimaksudkan dengan gelaran tersebut. Yesssss.... lu orang kakitangan kerajaan.... tapi tak semestinya patuh pada arahan2 bodoh dari pegawai atasan atas pegawai atasan dan selanjutnya.

Kalau lu orang rasa perlu bersihkan prasangka dan gelaran anjing yang terpalit selama ini...., maka bebaskanlah diri atau jabatan atau agensi lu orang semua dari belenggu pemimpin/menteri2 daripada umno/bn laknatullah. Caranya.... PRU-13 nanti jangan sokong dan undi umno/bn laknatullah..., buat kerja tu kerana Allah.... bukannya kerana umno/bn laknatullah... ada faham kaaa...!!!!

Kepada pemimpin/menteri umno laknatullah sekalian...., cukup-cukuplah memperkuda, memperbodoh serta memperalatkan kakitangan kerajaan/awam demi politik kotor lu orang semua.... rakyat sekarang dah cerdik laaaaa.... rakyat bukannya bodoh macam bangsa umno laknatullah....!!!!

Bak kata si Ostad yang kena belasah dengan 20 orang pada jam 3 pagi di Kuantan suatu masa dolu... tapi pada keesokkan paginya steady jer.... lebam tadak bengkak pun tadak.... hahahaha.... bangsa umno laknatullah gelarkan dia sebagai "Ostad Maksiat"... adik beradik tiri lain mak bapak dengan Fathul Bari.... muakakakakaaaa....!!!!!

Masyarakat/Rakyat memerhati dan mendengar kisah perbuatan anggota2 pihak berkuasa yang berat sebelah dalam menjalankan tugasan mereka. Nak bertindak tiada upaya, nak bersuara setakat mana jelah boleh bersuara, lagipun tabiat aka habitat pihak berkuasa nih... apabila dalam uniform ego diorang tinggi, guru disiplin kalah beb... hahahaha... selalunya sikap diorang melebihi raja wa cakap lu...., jadi terpaksa dipendamkan.... pendam punya pendam lama2 membuak jugak beb...!!!!

So... terkeluarlah perkataan2 yang tidak sepatutnya akibat perasaan benci kepada mereka2 yang buat kerja bodoh dan kotor bagi pihak umno/bn laknatullah....!!!! Samalah seperti isu demo samseng2 baling teloq di pejabat PKR Tropicana, di mana anggota2 dalam balai polis berhampiran buat derrkkkk... jer... tanpa sebarang tindakan. Alasannya.... tiada arahan... cehhhh... macam sial wa cakap lu...

Jadi kita anggap sajalah jika berlaku kejadian samun atau jenayah apa saja betul2 depan balai polis... apabila ditanya kenapa tak tangkap penjenayah tadi, adakah polis2 tu akan jawap... maaf encik... kami tak terima arahan untuk tangkap/kejar penjenayah tersebut... walaupun kejadian didepan mata... boleh ke macam tuuuu...????

Kalau bangsa umno laknatullah buat kerja samseng bagi alasan "tak dapat arahan....", jikalau bangsa PR baru nak angkat tangan dah kena gari, kenapa tak tunggu arahan dulu baru bertindak....!!!! Pasal tu apabila rakyat gelarkan Polis seperti Anjing janganlah sentap beb... sebab tuan umno laknatullah tiup jer wisel... masing2 pakat berlari laju jer.... hahahaha....!!!!

Disebabkan sekoq dua polis kaki bodek kaki ampu spesies "Yes Boss" terima arahan daripada Pimpinan/Menteri/YB umno laknatullah.... habis semua integriti anggota polis tercemar beb....!!!!

BODOH....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP