IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bukan Sandiwara... Tetapi Drama Laaaa....!!!!

>> Tuesday, March 12, 2013

KUALA LUMPUR, 11 Mac (Bernama) -- Pada 5 Mac, pasukan keselamatan melancarkan gerakan ofensif terhadap kumpulan penceroboh militan di Kampung Tanduo, dan seminggu selepas Operasi Daulat, keadaan di Lahad Datu dan Semporna kembali seperti biasa.

Seramai 54 penceroboh militan ditembak mati manakala 97 lagi ditahan kerana disyaki terbabit dengan pengganas militan, pasukan keselamatan yakin insiden pencerobohan di Lahad Datu akan berakhir.

Pasukan keselamatan turut menahan 122 orang kerana berada dalam zon larangan Operasi Daulat.

Malah, dalam tempoh 24 jam lepas, tiada insiden berbalas tembak antara pasukan keselamatan dan penceroboh militan itu di tiga kampung yang menjadi tumpuan operasi iaitu Kampung Tanduo, Tanjung Batu dan Sungai Bilis.

"Kami sedang berusaha bersungguh-sungguh untuk memulihkan keadaan dan yakin kami boleh mencapainya," kata Pesuruhjaya Polis Sabah Datuk Hamza Taib pada sidang akhbar pada 4.30 petang ini. - Bernama.

Yeaaa.... bedabeduuuu.....!!!!

Tu la pasal lu orang sebelum nih pandai2 jer... tuduh kononnya tragedi Lahad Datu satu sandiwara umno/bn laknatullah...., dah baca apa yang Bernama laporkan... Kampung Tanduo tempat tercetusnya perang dengan tentera Al-Maunah... oopppsss.... Tentera Penganas Lanun Suluk dah di sapu BERSIH oleh tentera kita beb...!!!!

Kononnya.... Sabah akan di isytiharkan "Darurat" dan terkecuali daripada pembubaran Parlimen... bla... bla... bla... hahahaha... dosa tau mengata yang bukan2 kat Najib Razak.... hahahaha...., tengok tu Najib Razak punyalah berusaha dan memantau isu Lahad Datu semata-mata nak buktikan kat lu orang dia Perdana Menteri yang bertanggung-jawap beb....

Isu I/C bukan masalah Najib Razak... itu masalah Mahadeath dan Najib Razak pun dah bagitau.... mamak tua haramjadah tu tunggu masa nak disumbatnya ke Penjara Sungai Buloh jer... kerana mengkhianati negara dengan meluluskan projek IC kepada rakyat Filiphina... sialan bodoh punya mamak Mahadeath....wooiitt... Abang Besar... tolong pi hempuk kepala mamak haramjadah tuuuu... lu suruh la dia tunggu kat mana2 Simpang di Kubang Pasu... hahahaha...!!!!

Tapi takpa.... memandangkan Teloq Najib Razak sudah mari.... bak kata Azeez Rahim (Baling) dan Mustapha Mohamad (Jeli) baru2 nih.... semoga ianya menjadi kenyataan... 22 March bubar... 28 April mengundi....  (2 kawasan Parlimen, tempat gua menghilangkan diri sejak Khamis lepas, 2 tempat yang berbeza tapi beri tarikh yang sama.... wallahuaklam.... hahaha...)

SO... terimalah hakikat... tragedi Lahad Datu bukannya Sandiwara... tetapi Drama yang dah lari dari skrip asal dan menjadi kenyataan wa cakap luuuuu.... hahahahaha.... !!!!!

Jom pakat2 teka siapakah "HERO" dalam Drama ini... dan jom ramai2 kita pakat "BERSATULAH DEMI KEAMANAN MALAYSIA".... hahahahaha.....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP