IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila 2 Ekoq Biawak Berlakon... hahahaha...!!!!

>> Wednesday, March 20, 2013

Nampaknya kemelut dalaman antara dua parti terbesar dalam Barisan Nasional (BN) sudah tidak dapat disembunyikan lagi. Kenyataan keras dari presiden MCA, Chua Soi Lek yang menyebut bahawa dia akan berundur sekiranya ahli parlimen Pandan, Ong Tee Keat yang juga musuh ketatnya dicalonkan semula benar-benar menyentap Najib Altantuya!

Sumber dalaman memberitahu Soi Lek rela tidak bertanding mana-mana kerusi parlimen sekiranya Najib Atantuya berkeras mahu Tee Keat diletakkan semula bertanding menentang Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli di parlimen Pandan, Selangor.

Laporan akhbar China Press yang memetik sumber hari ini menyebut, selain Ong, setiausaha agung parti itu Kong Cho Ha dan naib presiden Ng Yen Yen turut tidak tersenarai sebagai calon MCA untuk pilihanraya umum akan datang. Bekas setiausaha agung, Ong Ka Chuan, juga tidak diminta untuk mempertahankan kerusi parlimen Tanjung Malim.

Akhbar berbahasa Cina itu juga mendakwa, Chua yang meletak jawatan ekoran skandal seks pada 2008, akan bertanding sekali lagi namun kerusi berkenaan masih belum didedahkan. Ng yang juga menteri pelancongan, dilaporkan akan digantikan dengan exco Pahang Ho Khai Mun yang kini mewakili kawasan DUN Bilut.

Bendahari parti itu, Tan Chai Ho, yang ditewaskan Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim di kerusi parlimen Bandar Tun Razak pada 2008 dengan majoriti 2.515 undi, diberi peluang sekali lagi untuk merampas kerusi tersebut. MCA juga bersetuju untuk melepaskan dua kerusi parlimen – Wangsa Maju dan Kuantan – kepada Umno namun laporan itu tidak menyatakan sama ada ia melibatkan pertukaran kerusi.

MCA akan mengadakan satu lagi pertemuan pada hari Khamis untuk memuktamadkan senarai berkenaan, menurut laporan itu lagi. Dengan perkembangan terbaru ini, krisis antara MCA dan Umno dilihat mampu menjejaskan kemenangan beberapa kerusi parlimen sama ada ditandingi MCA atau Umno sendiri. Najib Altantuya dikhabarkan mahu meminta penjelasan lanjut dari kenyataan Soi Lek dan satu pertemuan terakhir akan dibuat dalam tempoh terdekat.

Pemimpin MCA yang ditemui enggan mengulas lanjut namun dipercayai krisis antara parti itu dan Umno kini meresahkan pemimpin akar umbi yang kini menanti sama ada terus kekal menyokong calon pilihan mereka atau BN bakal berdepan dengan undi protes di seluruh negara. Kelmarin, Tee Keat berkata dia tidak terkejut jika Soi Lek tidak bertanding kerana mereka tidak akan dapat bekerjasama dalam satu pasukan lagi sejak ditewaskan Soi Lek dalam pemilihan MCA dua tahun lalu.

Hahaha... Presiden umno laknatullah dah kena ugut dengan Presiden Filem Porno... baru gua tau kenapa Presiden umno laknatullah bergambar di belakang buku2 tuuu... sebab nak sorok teloq dia yang dah lama hilang beb.... muakakakakakaaaa....!!!!

Mampuih pi laaa... kat diorang... kalau dua-dua mampuih pun bagus jugak, takda maknanya muka dan lidah biawak diorang kat Malaysia nih.... 2x5 jer... penyundalan diorang selama nih....

Gertak sana sini.... Ugut sini sana... lepas tu berpeluk sakan jugak si melayu munafik nih dengan cina  lucah tuuu... hahahahaha... sejibik macam biawak.... kah... kah.... kah....!!!!

Yang pasti.... katakan tidak (NO) kepada barisan nasional.... tumbang BN sejahtera Malaysia... Mampus Mahadeath si perosak Negara.... kah... kah... kah....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP