IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Berapakah Harga Pelacur Politik....????

>> Saturday, March 16, 2013

Tanpa agenda politik dan bebas, Bersatu akan bergerak ke seluruh negara bagi menyampaikan maklumat, supaya rakyat sedar ancaman anasir luar yang kini cuba menggugat keharmonian dan keamanan negara ini. - TV3 Suku
Kah... kah... Kah.... "Tanpa agenda politik dan bebas"... muakakakakakaka.... padahal yang membarisi "NGO BERSATU" muka2 pelacur politik yang dah expired...., lu orang tengok jelah kat link 3 suku tuuuu... antara barisannya ialahhhhhhh...... hahahahha... si setan lucius pun ada... king of the frogs pun ada jugak.... semuanya dah tahap pelacur murahan beb....!!!!

Pelacur2 Politik nih dah mula buat lawak Aziz Satar pulak dah..., sebab apa tau... sebabnya fuluuuussssss... dah semakin kering, kena cari ide baru... jadi kena bantu umno laknatullah... untung2 adalah funder dari Datok2, Tan Sri2, Tun2 dari umno laknatullah huluq sekeping dua wang emas.... cukuplah sampai PRU nanti... lagi kuat melalak... lagi banyaklah masyuuukkkknya.... hahahaha....

gambar google

Pelacur Politik ini nampaknya bersemangat ketika mengajak rakyat bersatu menentang anasir luar bagi mengelakkan trajedi Lahad Datu berulang. Bersatu katanya akan berusaha kearah itu

Bodoh jugak si pelacur poltik ni eeekkkk...., ambil contoh kes Lahad Datu, takan si pelacur politik nih... buta dan tuli tak melihat bagaimana rakyat Malaysia tanpa mengira fahaman agama dan ideologi politik telah pun Bersatu menyokong pengusiran pengganas Shafie Apdal Sulu dari bumi Sabah oleh pasukan keselamatan negara.


Lagi mau kincing sama rakyat....!!!!


Bersatu yang dianggotai antara lain oleh PERKASA, JATI dan beberapa NGO adalah yang terlibat dalam demo membakar gambar Tian Chua dan melempar telur di pejabat PKR baru2 ini. Inikah orangnya yang diharapkan oleh Pelacur Politik ini untuk menyatukan rakyat...????


Ayoooo.... kincing lagiiii..... berapa banyak mau kincing daaaaa.....!!!!!


Pelacur politik sekoq nih dan gang Pelacur2 Politik NGOnya tak perlulah mendesak kerakyatan Tian Chua digugurkan...,  kalaupun ada akta yang membenarkan..., Tian Chua tidak bersendirian beb...., malah di mahkamah ada cubaan untuk menangkapnya sebelum kesnya disebut tetapi apa jadi dengan cubaan itu...???



Tak perlulah pelacur politik yang dulunya menjanjikan kotak2 kosong nak tunjuk hebat, takut suatu hari nanti sumpah keramat yang pernah di angkut ke sana ke mari dulu benar benar terjadi... sendiri makan diri baru tau...!!!!

Lu orang cuba teka berapakah harga Pelacur Politik Tua yang ada dalam "NGO BERSATU" setiap seorang. Benarkah Pelacur2 Politik Tua ini bergerak tanpa Agenda Politik....????


hahahaha.... apakah benar harga Pelacur Politik Malaysia terlalu murah... atau lebih murah dari harga pelacur sebenar yang tertera dalam senarai tersebut....???? Ini soal maruah yang digadaikan untuk menjadi pelacur politik... kerana RM...RM...RM....????

Tubuhkan NGO itu ini.... semuanya lubuk kumpul wang/duit... inilah caranya pelacur2 politik cari makan.... hahaha... dengan macam bagus, matlamat menghalalkan cara untuk menipu rakyat. Pelacur2 Politik haramjadah sial seperti diorang ini sepatutnya di baling teloq tembelang/busuk dalam setiap kali ceramah diorang...!!!!


Baru ada akai kot....!!!! 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP