IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Awas... Penyakit Anjing Gila umno laknatullah... Berjangkit...!!!!

>> Wednesday, March 13, 2013

Bila gua gelarkan "umno laknatullah".... ada orang hantar email kat gua... marah beb, siap cakap sedangkan "Allah tak melaknat hambanya".... hahahaha... itulah contoh makhluk Allah yang paling bodoh di dunia nih..., gua suruh dia buka Quran cari surah Al-Masad... nampak sangat Bodohnya macam umno laknatullah.... muakakakakaaaa....!!!!

Bila gua gelarkan "Bodoh Macam Umno Laknatullah".... orang DBP call gua... diorang cakap kenapa gua memandai2 tukar perumpamaan tersebut, gua jawap balik... suka hati gua laaaa... sebab lembu dah pandai duduk dalam kondominium dan lebih cerdik daripada bangsa umno laknatullah..., diorang tanya lagi apa bukti dan faktanya, gua jawap balik... gua katakan buktinya tanya Shahrizat Jalil bekas Menteri Wanita aka Senator yang tamat tempohnya... bukannya berhenti atau letak jawatan pasal kes songlap duit projek lembu RM250 juta + RM75 juta lagi.... hahahaha....

Dengan dua perkara di atas pun puak2 bangsa umno laknatullah masih tak belajar daripada pengajaran tersebut, cakaplah apa saja... puak2 bangsa umno laknatullah nih memang terlaknat dan tercela beb..... diorang ingat Malaysia mak bapak diorang punya "bin/binti" kot..... hahahaha....!!!!

Macam keparat2 kat bawah nih..... lu orang tengok aarrr... muka masing2... jenis takda nur iman langsung.... lilit kepala dengan kalimah Allah tapi perangai mengalahkan Syaitan... perggghhhhh.... Syaitan pun tabik hormat kat Syaitan Samseng di kenali nih... hahahaha....!!!!

Samseng umno laknatullah...

Gua rasa mak bapak diorang samada yang masih hidup mahupun yang sudah mati pasti menyesal melahirkan spesies anak2 samseng nih..., makbapak yang masih hidup sudah pasti hantuk kepala dalam longkang.... pasal malu beranakkan muka2 keparat samseng...

Makbapak yang dah mati pulak... meronta2 siap merayu2 kat Allah supaya dihidupkan kembali ke dunia ini hanya untuk sekali sahaja... tujuannya nak bagi penerajang kat anak2 diorang, selesai bagi penerajang apa yang patut lepas tu diorang mati balik... kah... kah... kah....!!!!

Kepada pak polisi pulak...., lepas lu orang dapat tangkap muka2 keparat samseng syaitan umno laknatullah nih... pastikan lu orang gari lepas tu bagi penerajang cow... cow... kemudian sumbat dalam penjara... biaq diorang ada akai sikit... kalau tidak asyik bodoh ikut nafsu umno laknatullah sepanjang masa...!!!! hahahaha....

Bak kata Ismail Omar yang memegang jawatan Ketua Polis Negara sejak 2010, secara terbuka mengakui keupayaan Pakatan Rakyat menawan Putrajaya.

Kenyataan Ismail itu dipetik dari ucapannya dalam Kursus Tarbiah di Universiti Islam Antarabangsa (UIA) di hadapan 200 orang profesor senior kira-kira tiga minggu lalu.
“Kursus Tarbiah itu turut dihadiri Mahadeath, dia (Ismail) beritahu, Pakatan Rakyat ada potensi besar ke Putrajaya dan keadaan akan jadi huru hara." di petik dari Keadilandaily.
Walllaaaaweeiiii.... potensi ke Putrajaya memang dah ada... so... kowtim part nih..., cuma part huru-hara tuuuuu.... memang nak tergelak guling2 beb... sebabnya ianya keluar dari mulut KPN beb... hakikatnya... sudah sememangnya dijangkakan bakal ada huru-hara laaa.....!!!!

Ok...ok... part huru-hara tu biar polis uruskan, lagipun diorang dah wujudkan satu unit khas untuk melayan penghuru-hara2 yang tak puashati jika PR berarak ke Putrajaya... hahahaa....

Lu orang agak2 laaaa... siapakah bakal peencetus huru-hara tersebut...., takan puak2 Pakatan Rakyat kot.... puak yang menang takan nak buat kecoh kannnn.... sudah pastilah puak2 yang kalah selalunya akan buat kecoh.... betul takkkk....???

Contohnya seperti yang berlaku sekarang ini... sudah terbukti siapakah pencetus gejala huru-hara nih... Bas Jelajah Rakyat pun diorang kacau, Ceramah PR sana sini pun diorang kacau... itu belum kalah lagi tuuuu... dah buat kacau, kalau kalah pilihanraya ntah macamana kroniknya penyakit anjing gila diorang.... hahahaha...

So.... KPN dan Anggotanya sudah mengenal pasti muka2 penghuru-hara yang sedia ada... kerana  sebahagiannya sudah ada dalam gambar tu... dan ramai lagi yang kat luar nih... hahahahaha...., jadi cadangan gua ialah... jika dah dapat tangkap muka2 dalam gambar tuuuu... pastikan diorang di kurung dalam jel sehingga tamat pilihanraya... bagi memastikan keselamatan rakyat dan negara.

Bahaya wooooo.... jikalau keparat2 samseng umno laknatullah wal haramjadah nih berkeliaran dalam masyarakat.... hahahaha....!!!!
Amacam....????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP